كدخبر: 5510 بدون دیدگاه

شهردار چمستان: توسعه همه جانبه شهر چمستان در گرو تعامل شورا و مشارکت شهروندان با شهرداری است

تاریخ انتشار : در ساعت:
شهردار چمستان: توسعه همه جانبه شهر چمستان در گرو تعامل شورا و مشارکت شهروندان با شهرداری است

شهردار چمستان در گفتگو با خبرنگار قلم ما اظهار کرد:تعامل مشترک میان نهاد سیاستگذار شورا و مجموعه شهرداری و تداوم این تعامل زمینه ساز پیشرفت و توسعه چشمگیر و افزایش میزان رضایتمندی عموم شهروندان از خدمات رسانی مجموعه مدیریت شهری است و تنها راه رسیدن به پیشرفت برنامه ریزی درست وبه موقع است. وی اضافه […]

شهردار چمستان در گفتگو با خبرنگار قلم ما اظهار کرد:تعامل مشترک میان نهاد سیاستگذار شورا و مجموعه شهرداری و تداوم این تعامل زمینه ساز پیشرفت و توسعه چشمگیر و افزایش میزان رضایتمندی عموم شهروندان از خدمات رسانی مجموعه مدیریت شهری است و تنها راه رسیدن به پیشرفت برنامه ریزی درست وبه موقع است.
وی اضافه کرد: یکی از برنامه های ما ایجاد فضای رقابتی وتبدیل پتانسیل های موجود به فرصت برای ساختن چمستانی زیبا خواهد بود.
مهندس رضایی افزود: امروزه توسعه پایدار برای شهری چون چمستان، یک نیاز اجتناب ناپذیر و ضروری به شمار می رود و استفاده از همه ی فرصت ها ،ظرفیت ها وحفظ وحدت ،همدلی وهمراهی مردم با شورا وشهرداری پیشرفت منطقه را دربر خواهد داشت
شهردار چمستان معرفی پتانسیل های موجود چمستان را ضروری خواند و گفت: این ظرفیت ها باید برای حضور گردشگران وسرمایه گذاران معرفی شود تا بتوانیم به یک درآمد پایدار رسیم.
وی گفت: این شهر از مهم ترین مقاصد گردشگری در شهرستان نور محسوب می شود که با ایجاد بسترها و سرمایه گذاری می تواند سود و بازدهی خوبی برای این منطقه داشته باشد.
اجرای پروژه پیاده روسازی سطح شهر خدمتی دیگر از شهرداری
مهندس رضایی در ادامه افزود:پیاده روها امروزه بعنوان قسمت مهمی از شهرها محسوب می شوند که تلاش در راستای زیبا و مناسب سازی این محیط، اولویت دارد.
شهردار چمستان پیاده روسازی را بخشی از خدمات شهری دانست و یادآورشد: این امر سبب ایجاد فضای مناسب برای ارتقای کیفیت برخوردهای اجتماعی و انجام فعالیت های روزمره جمعی و زنده شدن فضاهای شهری و ایجاد علاقه در افراد جامعه برای استفاده از این فضاها می شود.
وی اظهار کرد:با توجه به اهمیت ، ضرورت و توجه به مسائل عمرانی سطح شهر، مدیریت شهری با هدف ساماندهی معابر و همچنین زیباسازی فضاهای شهری و مناسب ‌سازی پیاده‌روها خیابان‌های سطح شهر و با توجه به تردد روزانه شهروندان و لزوم فراهم نمودن بستر مناسب در راستای توجه به مبلمان شهری و زیباسازی، پیاده روها در دستورکارقرار گرفته و با برنامه ریزی مناسب در حال انجام است و تا کنون پیاده روسازی شهر چمستان از مرز پنج هزار متر گذشت.
شهردار چمستان تصریح کرد: خیابان تکمیل طرح ساماندهی آبهای سطحی در محوطه مقابل مسجد امام رضا (ع) محله نوآباد، تسطیح و بهسازی کوچه پروازو در محله نوآباد کوچه فرعی عربخیل و ادامه پیاده روسازی در ضلع جنوبی خیابان امام خمینی (ره) مقابل بانک ملی از جمله پروژه های عمرانی شهرداری در نقاط مختلف شهر
باهدف ارتقای سطح خدمات رسانی عملیات رنگ آمیزی سرعت گیر خیابان امام (ره) و پاکسازی پارکینگ خیابان شهید باهنر باهدف ارتقای سطح خدمات رسانی
(احداث کانال در محله نوآباد، بهسازی معبر کوچه فرعی خیابان ۲۰ متری شورا و احداث پل در خیابان طالقانی) و غیره…از جمله خدمات عمرانی بود که در اینمدت انجام شد.

پروژه ی بزرگ کنارگذر ۲۴ متری وازرود یکی از مهمترین پروژه ها در کاهش ترافیک شهر است
شهردار چمستان در ادامه به پروژه ی بزرگ کنارگذر ۲۴ متری وازرود اشاره کرد و گفت: این پروژه یکی از مهترین پروژه های اولویت دار شهر است که در کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر و حل مشکلات عبور و مرور ماشین های سنگین از محلات شهر نقش تاثیرگذاری دارد و تمام تلاش و همت خود و اعضای محترم شورا و صبوری شهروندان عزیز به کار بستیم و تا با بهره برداری از فاز نخست این پروژه مشکلات ترافیکی شهر را کاهش دهیم و با توجه به پیشرفت فیزیکی این عملیات امیدواریم بزودی شاهد بهره برداری این پروژه مهم باشیم.
شهردار شهر چمستان در پایان خاطرنشان کرد: تحقق تمامی برنامه در گرو همدلی و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر است و با تحقق این مهم شاهد چمستانی آباد خواهیم بود.
sora1(8)
asfalt03(11)

asfalt03(12)bazd02(2)barf9(3)

baz02(2)

baz02(6)

baz02(13)hvads01(6)
moz1(4)

moz1(7)

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳