كدخبر: 16530 بدون دیدگاه

اولتیماتوم فرماندار نور به نانوایی ها و اعضای کارگروه آرد و نان شهرستان/ نانوایی های متخلف نقره داغ میشوند/ رعایت حقوق مردم خط قرمز فرمانداری شهرستان نور

تاریخ انتشار : در ساعت:
اولتیماتوم فرماندار نور به نانوایی ها و اعضای کارگروه آرد و نان شهرستان/ نانوایی های متخلف نقره داغ میشوند/ رعایت حقوق مردم خط قرمز فرمانداری شهرستان نور

♻️فرماندار شهرستان نور به نانوایی ها و اعضای کارگروه آرد و نان اخطار جدی داد 🔰به گزارش قلم ما،مهندس توکلی در ششمین جلسه کارگروه آرد و نان که بصورت وبیناری به ریاست استاندار مازندران در استان و با حضور اعضای کارگروه شهرستان در فرمانداری برگزار شد به واحدهای نانوایی و اعضای کارگروه اخطار جدی داد […]

♻️فرماندار شهرستان نور به نانوایی ها و اعضای کارگروه آرد و نان اخطار جدی داد

🔰به گزارش قلم ما،مهندس توکلی در ششمین جلسه کارگروه آرد و نان که بصورت وبیناری به ریاست استاندار مازندران در استان و با حضور اعضای کارگروه شهرستان در فرمانداری برگزار شد به واحدهای نانوایی و اعضای کارگروه اخطار جدی داد و گفت:با کم کاری ها و تخلفات با شدت برخورد خواهد شد.

♻️فرماندار نور با بیان اینکه رعایت حقوق مردم خط قرمز ما در شهرستان است بر تشدید و نظارت اعضای کارگروه بر واحدهای نانوایی تاکید کرد.

♻️مهندس توکلی با بیان ۵۰ بازرس از نیروهای اداری و ۵۰ بسیجی بصورت بازرسین دو نفره در سطح شهرستان حضور داشته باشند.

♻️فرماندار نور خاطرنشان کرد:در روستاها هم مقرر شد تا دهیاری ها و پایگاه های بسیج بصورت بازرسین ترکیبی و یک ناظر مقیم از فرمانداری در انبار غله نظارت نماید.

✅مهندس توکلی گفت: کارگروه آرد و نان قطعا نظارت لازم بر نانوایی ها خواهند داشت و در صورت مشاهده تخلف، قطعا برخورد در چهارچوب قانون صورت خواهد گرفت.

✅️همچنین در این جلسه استفاده از کنجد و فروش اجباری نان کنجدی در شهرستان نور ممنوع شد

✅️مردم می‌توانند شکایات و انتقادات خود را در خصوص تخلفات نانوایی ها با شماره ۰۹۰۳۹۶۲۰۲۲۷ سید روح الله علوی نماینده فرمانداری نور در امور نان میان بگذارند.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳