كدخبر: 10276 بدون دیدگاه

پیام تبریک مهندس چمن آرا شهردار چمستان بمناسبت روز شوراها

تاریخ انتشار : در ساعت:
پیام تبریک مهندس چمن آرا شهردار چمستان بمناسبت روز شوراها

مهندس چمن آرا شهردار چمستان در پیامی نهم اردیبهشت روز ملی شوراها را به اعضای شورای اسلامی شهر چمستان تبریک گفت.   در متن این پیام آمده است… بسم الله الرحمن الرحیم روز شورا بر همه فعالان عرصه اجتماعی و خدمتگزار شوراهای اسلامی شهر مبارک باد.   شوراها به عنوان مردمی­ ترین نهاد با ماهیت […]

مهندس چمن آرا شهردار چمستان در پیامی نهم اردیبهشت روز ملی شوراها را به اعضای شورای اسلامی شهر چمستان تبریک گفت.

 

در متن این پیام آمده است…

بسم الله الرحمن الرحیم

روز شورا بر همه فعالان عرصه اجتماعی و خدمتگزار شوراهای اسلامی شهر مبارک باد.

 

شوراها به عنوان مردمی­ ترین نهاد با ماهیت خدمت رسانی به مردم و از بطن مردم برخاسته است و بی شک همراهی ، حضور و مشارکت گسترده مردم یکی از پایه های اصلی تحقق انقلاب اسلامی و عاملی اساسی در استمرار آن بوده و هست و شوراها نیز با دارا بودن ماهیتی مردمی و نشات گرفته از آرای مردم ، می توانند نقش بسزایی در تداوم و پیشرفت حرکت رو به رشد این نظام الهی و مردمی داشته باشند.

نهم اردیبهشت ماه در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز شوراها نام گذاری شده است که این نامگذاری فرصتی است مناسب تا تلاش شبانه روزی اعضاء محترم شوراهای اسلامی شهرچمستان را صمیمانه گرامی داشته و برای این تلاشگران عرصه های اجتماعی و مردمی از درگاه نورافشان احدیت طلب توفیق و بهروزی نماییم.

این روز با شکوه را به همه ی اعضای محترم شوراها که با وظیفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری در حل مشکلات شهر و روستا  تلاش می نمایند  و با امانت، کفایت، درایت و کیاست و حسن سلوک برای نیل به جامعه ی شهروند مدار خالصانه و عاشقانه کوشش می نمایند تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

غلامرضا چمن آرا شهردار چمستان

 

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳