كدخبر: 9534 بدون دیدگاه

با حضور معاون فرماندار مراسم اختتامیه نمایشگاه گروهی آثار هنرجویان آموزشگاه هنرهای تجسمی سی دُر برگزار شد

تاریخ انتشار : در ساعت:
با حضور معاون فرماندار مراسم اختتامیه نمایشگاه گروهی آثار هنرجویان آموزشگاه هنرهای تجسمی سی دُر برگزار شد

به گزارش قلم ما: ،مراسم اختتامیه اولین نمایشگاه گروهی آثار هنرجویان آموزشگاه هنرهای تجسمی سی دُر با حضور صفری معاون فرماندار،داوود فلاح رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور و مسئولان فرهنگی شهرستان،هنرجویان و خانواده ها برگزار شد. ❇️معاون فرماندار شهرستان نور: آموزش هنر نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد صفری معاون […]

به گزارش قلم ما:

،مراسم اختتامیه اولین نمایشگاه گروهی آثار هنرجویان آموزشگاه هنرهای تجسمی سی دُر با حضور صفری معاون فرماندار،داوود فلاح رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور و مسئولان فرهنگی شهرستان،هنرجویان و خانواده ها برگزار شد.

❇️معاون فرماندار شهرستان نور:
آموزش هنر نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد

صفری معاون فرماندار شهرستان نور در مراسم اختتامیه نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی سی دُر اظهار کرد:
حقیقتا در راستای برنامه های کاهش آسیب های اجتماعی و توسعه نشاط اجتماعی که لازمه جامعه است ما باید برای تقویت جسم و جان و روح،سرمایه ها کشورمان که همان کودکان و نوجوانان هستند تمام تلاش خود را بکار گیریم.

وی افزود:آموزش صحیح به کودکان و نوجوانان میتواند جامعه را به سمت پیشرفت و شادابی سوق دهد.

معاون فرماندار ضمن تقدیر از صادقی مدیریت آموزشگاه هنری سی دُر بیان کرد: خانم صادقی با هنر خود در راستای آموزش به کودکان و نوجوانان نقش مهمی را در جامعه ایفا میکنند چرا که نوجوانی که این آموزشها را میبیند قطعا در بحث کنترل خشم،کنترل هیجانات درونی،و غیره بسیار مفید خواهد بود و تاثیر خوبی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد .

❇️رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور:آموزشگاه هنرهای تجسمی سی دُر نقشی مهم در شهرستان ایفا میکند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان نور هم در این مراسم اظهار کرد:در آستانه هفته دفاع مقدس هستیم و این ایام را گرامی میداریم.

داوود فلاح در ادامه گفت:ما در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور،بعنوان کمیته فرهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس برنامه های مختلفی را تدارک دیده ایم که یکی از این برنامه ها برگزاری نمایشگاه هنرجویان آموزشگاه سی دُر بود.

وی افزود:خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از این نمایشگاه شده است.

فلاح گفت:مراسم اختتامیه هم با حضور معاون فرماندار سرکار خانم صفری و مسئولان فرهنگی شهرستان تقدیر از سرکار خانم صادقی مدیر و همه هنرجویان این آموزشگاه صورت گرفت.

وی ادامه داد:هنرهای تجسمی در شهرستان نور در آستانه یک گشایش و فجر بسیار خوبی است و خوشبختانه امروز شاهد این هستیم که کودکان ما وارد فضاهای هنری شده اند و موضوع این نوید بخش آینده خوبی برای این کودکان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور در پایان از مدیریت آموزشگاه هنرهای تجسمی سی دُر تقدیر کرد و افزود: سرکار خانم صادقی با تلاشهایی که در راستای آموزش به هنرجویان خود نقش مهمی در این شهرستان ایفا میکنند.

❇️مدیریت آموزشگاه هنرهای تجسمی سی دُر:
خلاقیت پروری امری مهم در کودکان

در ادامه نسیم صادقی مدیریت آموزشگاه هنرهای تجسمی سی دُر اظهار کرد:
نمایشگاه هنرهای تجسمی سی دُر در سه رده سنی کودکان،نوجوانان و بزرگسالان در ۸ رشته هنری مختلف از جمله،
خلاقیت و نخبه پروری،سفال کودکان،ساخت زیورآلات،چاپ باتیک،نقاشی انتزاعی،هنرنقطه کوبی،هنر پتینه و هنر کاشی در این نمایشگاه شرکت نمودند.

وی گفت:در رشته خلاقیت برای کودکان سعی کرده ایم از مواد دور ریختنی استفاده کنیم تا بچه ها یاد بگیرند هم به حفظ محیط زیست کمک کنند و هم در هزینه ها صرفه جویی نمایند.

صادقی اضافه کرد: خلاقیت پروری در کودکان امری مهم است و در اینمدت کمی که هنرجویان در آموزشگاه مشغول فعالیت هستند از آنها خیلی راضی بودم و خوشبختانه با همت و تلاش بسیار خوبی که داشتند فصل اول را بخوبی به پایان رساندند.

صادقی در ادامه هدف اصلی برگزاری از این نمایشگاه را خلاقیت پروری در کودکان دانست و گفت: این بچه ها وقتی از الان بتوانند آموزش ببینند در آینده میتوانند در بحث تمرکز بر روی درسهایشان کمک کنند.

مدیر آموزشگاه هنری سی دُر خاطرنشان کرد: هنرهای تجسمی برای بانوانی که خانه دار هستند میتواند مشاغل خانگی را برایشان به ارمغان بیاورد تا با حداقل هزینه بتوانند کارهای هنری خود را بفروش برساند و درآمدی از این راه کسب نمایند.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳