كدخبر: 18298 بدون دیدگاه

اجازه جولان به اراذل و اوباش را ندهید/قمه کشی چند جوان در ساحل شهر نور

تاریخ انتشار : در ساعت:
اجازه جولان به اراذل و اوباش را ندهید/قمه کشی چند جوان در ساحل شهر نور

اکنون نمیدانم بعنوان یک خبرنگار بنویسم یا بعنوان مادری از دیشب تا به حال لحظات پر از استرسی را گذرانده ام و هنوز هم بعد از آن اتفاق نتوانستم ثانیه ای چشم روی هم بگذارم. همواره شنیدیم که امنیت اتفاقی نیست، این سخن کاملا درست است و با یک بررسی کوتاه و کمی تامل می […]

اکنون نمیدانم بعنوان یک خبرنگار بنویسم یا بعنوان مادری از دیشب تا به حال لحظات پر از استرسی را گذرانده ام و هنوز هم بعد از آن اتفاق نتوانستم ثانیه ای چشم روی هم بگذارم.

همواره شنیدیم که امنیت اتفاقی نیست، این سخن کاملا درست است و با یک بررسی کوتاه و کمی تامل می توان ادعا کرد امن ترین کشور جهان هستیم، این امر را حتی سیاستمداران و تحلیل گران جهانی و حتی دشمنان به آن اعتراف و اذعان داشتند.

اما گاهی در خبرها می بینیم و می خوانیم در فلان نقطه سرقت مسلحانه( با سلاح سرد و گرم) انجام شد و یا قمه کشی شد؛ این اتفاقات که توسط اندک مخلان نظم و امنیت در گوشه کنار کشور اتفاق می افتد، علاوه بر نگرانی در جامعه، امنیت را خدشه دار نیز می کند.

گاهی نیز خود شاهد ماجراهایی هستیم که متاسفانه ضمن افزایش نگرانی، سلامت جسم و روان ما و دیگران را در خطر می بینیم و کاری از دست مان بر نمی آید.

ماجرایی که شب گذشته جلوی چشمان من و فرزندم اتفاق افتاد و تا این لحظه با اضطراب در حال نگارش آن هستم، شاید دیگران کم و بیش شاهد بوده و هستند که در جلو چشمانشان ناموس خانواده ای به خطر می افتد و دختر جوانی را به زور سوار خودرویی می کنند و پایانش هم مشخص است.

شب گذشته دقیقا جلو چشمان من و پسرم همین اتفاق افتاد و چند پسر جوان که قصد آزار و اذیت دختری را داشتند،پسر جوانم غیرتی شد و خواست از ناموس خانواده ای دفاع کند که یکی از افراد متعرض از داخل خودرو قمه ای را بیرون آورد و درگیر شد و من هم به عنوان یک زن و مادر با دیدن این صحنه ای چاره ای جز جیغ زدن و خواهش کردن از فرزندم برای درگیر نشدن نداشتم،چرا که با دست خالی نمیشد با چند جوان که قمه بدست هستند درگیر شد.

پس از رفتن این اراذل تنها کاری که آن لحظه و با آن همه اظطراب و نگرانی از دست ما ساخته بود، تماس فرماندار محترم شهرستان نور دکتر پولادی بود و با پیگیری ایشان موضوع به اطلاع انتظامی رسید و در کمترین زمان ممکن نیروهای انتظامی رسیدند و پیگیر ماجرا شدند‌.

شب گذشته آن دختر جوان نجات یافت و خوشبختانه به پسرم آسیبی نرسید اما اکنون ضمن قدردانی از همه تلاش های فرماندار محترم شهرستان و همه عوامل امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی که جانشان را در این راه گذاشته و همواره نثار امنیت این نظام و انقلاب و خاک می کنند، مجددا علاوه بر طرح شکایت شخصی و عمومی از منظر جرائم عمومی از دستگاه های مسوول امنیتی، اطلاعاتی و قضایی انتظار داریم با تدابیر جدی و شدیدتر نسبت به حضور مدافعان امنیت در جای جای کشور و این شهرستان و نیز برخورد شدید و قاطع عرصه حضور اراذل و اوباش را تنگ کنند تا این افراد قبل از انجام اینگونه اعمال و مشابه آن بر خود بلرزند.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳