كدخبر: 9806 بدون دیدگاه

با حضور سردار میرشکار مراسم گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش در سالن ورزشی چندمنظوره چمستان برگزار شد

تاریخ انتشار : در ساعت:
با حضور سردار میرشکار مراسم گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی  و همرزمان شهیدش در سالن ورزشی چندمنظوره چمستان برگزار شد

به گزارش قلم ما: با حضور باشکوه مردم متدین،شهیدپرور و ولایتمدار بخش چمستان،سردار میرشکار و مسئولان شهرستانی و شهری مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس و دیگر شهیدان جنایت رژیم تروریستی آمریکا در سالن ورزشی چندمنظوره چمستان برگزار شد. ✅امام جمعه چمستان: شهدا ثمره درختی هستند که با […]

به گزارش قلم ما:

با حضور باشکوه مردم متدین،شهیدپرور و ولایتمدار بخش چمستان،سردار میرشکار و مسئولان شهرستانی و شهری مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهد بزرگ ابومهدی المهندس و دیگر شهیدان جنایت رژیم تروریستی آمریکا در سالن ورزشی چندمنظوره چمستان برگزار شد.

✅امام جمعه چمستان:

شهدا ثمره درختی هستند که با خون صدیقه طاهره آبیاری شده است

حجت الاسلام حاجی زاده در این مراسم اظهار کرد:سردار سلیمانی و دیگر شهدای نظام جمهوری اسلامی ایران خون خود را فدا کردند و با خون مبارک خود درخت ولایت را آبیاری نمودند و امروز ما ثمره آن درخت را میبینم و لمس و درک می کنیم.

امام جمعه شهر چمستان گفت:شهدای انقلاب اسلامی،شهدای دفاع مقدس،شهدای دفاع از وطن،شهدای دفاع از حریم ولایت و در راس همه این شهدا،شهید سردار حاج قاسم سلیمانی ثمره درخت هستند که با خون صدیقه طاهره آبیاری شده است.

وی در ادامه افزود:ابراز عشق و محبتی که نه تنها همه مردم ایران بلکه همه آزادی خواهان جهان نسبت به این شهید بزرگوار نشان دادند نشات گرفته از عزت و آبروی او که محصول اخلاصش بوده است.

حاجی زاده با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی اگر سلیمانی شد به جهت این بود که در کنار اخلاص سرباز ولایت هم بود افزود:همه ی عزت و آرزو و عظمتی که از حاج قاسم سلیمانی اینروزها میبینیم همه نشات گرفته از سربازی در درگاه ولایت است.

امام جمعه چمستان ادامه داد:حاج قاسم سلیمانی به گردن همه ی ما ایرانی ها و آزادیخواهان جهان حق بزرگ دارد و همه ی ما مدیون این سردار بزرگ اسلام هستیم.

وی اشاره کرد:اگر حاج قاسم سلیمانی ها در جبهه مقاومت نبودند امروز معلوم نبود چه بر سر نظام ما میاید و امنیت، عزت، آبرو و شرافتی را که امروز شاهد آن هستیم مدیون حاج قاسم هستیم و باید ادای دین خود را نسبت به این شهید بزرگوار انجام دهیم.

حاجی زاده با اشاره به انتخابات اسفند ۹۸ گفت:هر کسی در ایران اسلامی ذره ای عشق و ارادت و محبت نسبت به حاج قاسم سلیمانی در دل دارد باید حضوری باشکوه در انتخابات داشته باشد و انتخاب اصلح را در اولویت قرار دهد.

وی تاکید کرد:حضور با شکوه مردم همان چیزی است که حاج قاسم سلیمانی بدنبالش بود چرا که عزت و اقتدار ما و شکوه و جلال جمهوری اسلامی ایران منوط به حضور مردم در انتخابات ۹۸ است.

خطیب جمعه چمستان در پایان خاطر نشان کرد:این شکوه باشکوهی که این روزها درمراسم سردار دلها شاهد آن بودیم و هستیم را به همین قوت و شدت باید در انتخابات مجلس شورای اسلامی شاهد باشیم تا در کنار حضور باشکوه، افرادی را انتخاب کنیم که سرباز ولایت باشند نه سربار ولایت و ولایتمدار و ولایت پذیر باشند نه ولایت معاش.

✅سردار میرشکار:

عملکرد حاج قاسم سلیمانی و برکت حضورش سبب شد تا هیچ کس اجازه حمله ایران اسلامی را نداشته باشد

در ادامه سردار علیجان میرشکار اظهار کرد: چرا آمریکا که ادعای ابر قدرت بودن در دنیا را دارد برای به شهادت رساندن یک بزرگ‌مرد همه ادعاهای دورغین را کنار می‌زند و در نقش تروریست ظاهر می‌شود؟

وی تصریح کرد: عملکرد حاج قاسم، برکت حضورش و دعاهای رزمندگان و شهدا موجب شد تا هیچ کس اجازه حمله به ایران اسلامی را نداشته باشد چرا که او تأمین امنیت را فراتر از مرزها پیگیری می‌کرد.

این فرمانده بیان کرد: پس از شهادت سردار سلیمانی، همه ما از مسؤولان درخواست انتقام داریم، همانطور که سیدحسن‌ نصرالله گفت؛ کسانی که دلداده انقلاب هستند انتقام سردار سلیمانی را خواهند گرفت.

میرشکار با اشاره به ویژگی بارز سردار سلیمانی گفت: ایشان رفتار، کردار و همه چیزشان برای خدا بود، او دلش را به خدا داد و در عوض خدا محبت او را در دل همه قرار داد.

وی عنوان کرد: این سردار سلیمانی‌ها بودند که در برابر نقشه‌های خاورمیانه جدید و استکبار ایستادند و خودشان و هم‌رزمانش به میدان آمدند، ایشان داعش را از بین برد، داعش که امروز آمریکا مدعی است از بین برده است تولید خود آمریکا بود.

وی با بیان سه ویژگی مقام معظم رهبری در خصوصیات سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: همه تلاش ، گفتار و حرکاتش برای رضای خدا بود و دوم اینکه فرماندهی که همه دنیا از او هراس داشتند خودش را سرباز ولایت میدانست و سوم اینکه حاج قاسم دشمن شناس بود .

میرشکار با اشاره به حاج قاسم با موشک آمریکایی ها به شهادت رسید افزود: برخی می گویند رفراندوم انجام دهیم که آیا تقابل ؟ یا تعامل سازنده و حاج قاسم چه زیبا آن را با حضور و اشک مردم جهان اسلام در بستر خیابان ها قبولاند که تنها راه سعادت امت اسلامی و ملت ما مبارزه مستمر با استکبار جهانی با همان شجاعت و تدبیر است .

میرشکار با اشاره به حضور مردم در انتخابات اسفند ماه افزود: دشمن در مجلس فرهنگ ۲۰۳۰ را پیاده میکند تا دیگر در ایرانچون حاج قاسم ها و علی جمشیدی ها پرورش پیدا نکند و خاک ریز اول داخل مجلس است دشمن FATF را تصویب میکند تا قاسم سلیمانی ها در جهان اسلام محدود شوند وپول نفتمان با اجازه انگلیس و آمریکا هزینه شود آیا ذلت بیش از این است پچس مردم بزرگوار وارد میدان شوید تا اشکی که از چشمان رهبر جاری شد از چشم دشمنان کشورمان جاری شود.

✅شهردار چمستان:

سردار سلیمانی نماد و الگویی برای همه مبارزان راه حق و حقیقت است

مهندس چمن آرا هم در حاشیه این مراسم به خبرنگار گفت: شهدا بر رفیع‌ترین قله‌های معنویت قرار دارند و شهادت آرزوی مردان خداست.

شهردار چمستان گفت: وظیفه ما پاسداری از خون سردار سلیمانی است. باید در این برهه‌های حساس بصیرت داشت و دوست را از دشمن شناخت. باید ولایت مدار بود و در فتنه‌ها به، ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه‌ای اقتدا کرد تا از گزند و آسیب دشمن در امان باشیم.

مهندس چمن آرا با بیان اینکه نام و یاد شهید سلیمانی در جامعه همواره ماندگار است افزود: سردار سپهبد سلیمانی نماد و الگویی برای همه مبارزان راه حق و حقیقت و مبارزه با ظالمان از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی با تاکید بر الگوپذیری از رشادت‌ها و جانفشانی سردار سلیمانی در مقابله با استکبار جهانی خاطر نشان کرد: شجاعت‌ها و دلاوری‌های سردار سرافراز و قهرمان جبهه‌های مقاومت علیه استکبار جنایتکار و صهیونیسم غدار، شهید والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی در تاریخ مجاهدت‌ها و رشادت‌ها فراموش‌ نمی‌شود.

 

 

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳