كدخبر: 18817 بدون دیدگاه

بخشدار چمستان عنوان کرد: گام های بلند دولت سیزدهم برای توسعه روستاها /روستای کچلده میزبان استاندار و ۲۳ مدیرکل

تاریخ انتشار : در ساعت:
بخشدار چمستان عنوان کرد: گام های بلند دولت سیزدهم برای توسعه روستاها /روستای کچلده میزبان استاندار و ۲۳ مدیرکل

💢بخشدار چمستان با بیان اینکه در دولت سیزدهم، با گام‌های بلند دولتمردان روستاها روز به روز بیشتر در مدار توسعه قرار می گیرد عنوان کرد: با تدبیری که دکتر حسینی پور استاندار محترم مازندران در خصوص سفرهای شهرستانی داشتند امروز میزبان استاندار، معاونین استانداری و ۲۳ مدیرکل،فرماندار و مدیران دستگاه اجرایی شهرستان نور در روستای […]

💢بخشدار چمستان با بیان اینکه در دولت سیزدهم، با گام‌های بلند دولتمردان روستاها روز به روز بیشتر در مدار توسعه قرار می گیرد عنوان کرد: با تدبیری که دکتر حسینی پور استاندار محترم مازندران در خصوص سفرهای شهرستانی داشتند امروز میزبان استاندار، معاونین استانداری و ۲۳ مدیرکل،فرماندار و مدیران دستگاه اجرایی شهرستان نور در روستای کچلده بودیم.

🔰به گزارش رسانه خبری قلم ما،مهندس داداشپور در ادامه خاطرنشان کرد:نمایندگان و مدیران کلی که انتخاب شدند از تمام روستاهای بخش چمستان بازدید و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار دادند.

💢این مسئول خاطرنشان کرد: در ادامه برنامه ها همایش دهیاران،شوراهای اسلامی و مردم بخش در روستای کچلده با حضور دکتر حسینی پور استاندار محترم مازندران، معاونین استانداری و مدیران کل بودیم و مسائل و مشکلات مردم توسط شوراها و دهیاران پیگیری شد.

💢بخشدار چمستان در ادامه گفت:برخی از مشکلات این بخش هم توسط امام جمعه محترم چمستان مطرح و در ادامه توسط استاندار محترم پاسخ داده شد و بخشی دیگر به مدیران مربوطه ارجاع داده شد.

💢داداشپور در ادامه افزود:مهمترین مشکلاتی که در این همایش مطرح شد در حوزه راه دسترسی بود که قرار است بر اساس ماده ۵۶ اعتباراتی که از بانک ها گرفته میشود شاهد تعریض و اتمام پروژه پل های بخش چمستان خواهیم بود تا شاهد کاهش ترافیکی آن باشیم.

💢بخشدار چمستان اضافه کرد:کمبود آب شرب بخش، مشکلات خاموشی برق در زمان پیک مصرف بدلیل زیرساخت های ضعیفی که دارد از دیگر مشکلات مطرح شده در این همایش بود که خواستار تحویل سریع پست سیار برق در منطقه چمستان شدیم.

💢این مسوول گفت:توجه ویژه به مدارس در راستای بهسازی،مرمت و نوسازی یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در این همایش بود.

💢بخشدار چمستان از پیگیری در خصوص وضعیت تداخل اراضی منابع طبیعی و کشاورزی که مشکل چندین ساله بخش چمستان است خبر داد و گفت: امیدواریم با حمایت مسوولان بتوانیم آن را به نتیجه برسانیم.

💢داداشپور در ادامه پیگیری جهت تکمیل اعتبارات ،پروژه های آسیب دیده در سیل اخیر،عملیات احداث پل روستای میرنا و شروع احداث عملیات پل روستای علی آباد،پیگیری و رفع مشکلات حوزه ارتباطات سیار را از دیگر موضوعات مطرح شده در این همایش بیان کرد.

💢بخشدار چمستان در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت مسوولان استانی خروجی کامل و جامعی از این سفر در بخش چمستان داشته باشیم.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳