كدخبر: 18367 بدون دیدگاه

فداکاری مادر و پسر جوان نوری در دفاع از دختر جوان / ماجرای قمه کشی در ساحل نور جلوی چشم خبرنگار

تاریخ انتشار : در ساعت:
فداکاری مادر و پسر جوان نوری در دفاع از دختر جوان / ماجرای قمه کشی در ساحل نور جلوی چشم خبرنگار

در پی مزاحمت چند اراذل و اوباش برای دختر جوان در ساحل نور، خبرنگار شهرستان نور بهمراه پسر جوانش برای دفاع از دختر بی پناه وارد صحنه شدند که با قمه کشی ارازل مواجه گشتند. به گزارش پایگاه خبری قلم ما، اواخر شب ، خانواده ای که با خودروی شخصی در ساحل نور در حال […]

در پی مزاحمت چند اراذل و اوباش برای دختر جوان در ساحل نور، خبرنگار شهرستان نور بهمراه پسر جوانش برای دفاع از دختر بی پناه وارد صحنه شدند که با قمه کشی ارازل مواجه گشتند.

به گزارش پایگاه خبری قلم ما، اواخر شب ، خانواده ای که با خودروی شخصی در ساحل نور در حال عبور بودند، با صدای شیون و التماس دختر جوانی به سمت وی می روند که با صحنه ای وحشت آور روبرو می شوند.

مشاهده صحنه تعرض و کتک زدن دختر جوان توسط چند شرور چنان دردآور بود که مادر خانواده که خود از خبرنگاران شهرستان است بهمراه پسر جوانش که دانشجو است دوام نمیاورند و برای دفاع از آن دختر بی پناه با اراذل به مشاجره می پردازند که موجب عصبانیت اشرار و قمه کشی و اربده کشی آن ها می‌شود  و در نهایت این متجاوزان با پافشاری خبرنگار و پسر جوانش و حضور به موقع همشهریان، بعد از اینکه شیشه ماشین وی را شکسته و وی را تهدید کردند، صحنه را ترک نمودند.

به گزارش رکسانا یحیی پور، خبرنگار حاضر در این صحنه ماجراهای مشابه مذکور رو ممکن است وشاید هر کدام از ما، چندین بار شنیده باشیم اما اینکه در شهر خودمان یا مقابل چشمان خود و فرزندانمان این اتفاق بیفتد، به راحتی قابل تصور و هضم نیست.

اینکه در شهر و گذرهایی که فرزندانمان بزرگ می شوند و جوانانمان وقت می گذرانند، چنین مسائل غیراخلاقی و ناهنجاری‌ها و ناامنی هایی پیش آید، دردناک و تأسف آور است.

جدا از مسئله‌ شرارت برخی افراد که موجب بروز برخی از ناامنی ها می شود، موضوع دیگری که قابل تأمل است، تداعی شعار زن، زندگی، آزادی و حضور دختر جوان و تنها، حدود نیمه شب، در ساحل نور است که میدان را برای هر تعرض و تجاوزی ممکن است باز کند.

ضمن تأکید بر لزوم تدبیر و مدیریت شورای تأمین و نیروهای امنیتی و انتظامی شهرستان در مقابله و جلوگیری از بروز چنین ناهنجاری ها و ناامنی ها، نکته قابل ذکر، مسؤلیت پذیری و دقت بیشتر خانواده ها در مورد فرزندان و جوانان شان است تا امثال آن دختر جوان نیمه شب را برای پیاده روی در ساحل انتخاب نکنند.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳