كدخبر: 18547 بدون دیدگاه

استاندار مازندران عنوان کرد: زمینه فعالیت‌های اقتصادی در مازندران ارتقاء یافته است

تاریخ انتشار : در ساعت:
استاندار مازندران عنوان کرد: زمینه فعالیت‌های اقتصادی در مازندران ارتقاء یافته است

استاندار مازندران در جلسه شورای اداری و روسای حراست دستگاه‌های اجرایی مازندران در ساری که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد، گفت: موقعیت ژئوپلتیک مازندران در کریدور شمال جنوب و سیاست دولت در فعال کردن ارتباط با کشور‌های حوزه دریای خزر بستر فعالیت‌های اقتصادی در استان را افزایش داده است. سیدمحمود حسینی پور، همدلی و […]

استاندار مازندران در جلسه شورای اداری و روسای حراست دستگاه‌های اجرایی مازندران در ساری که با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد، گفت: موقعیت ژئوپلتیک مازندران در کریدور شمال جنوب و سیاست دولت در فعال کردن ارتباط با کشور‌های حوزه دریای خزر بستر فعالیت‌های اقتصادی در استان را افزایش داده است.

سیدمحمود حسینی پور، همدلی و هماهنگی کم نظیری بین دستگاه‌های اطلاعاتی در استان برقرار است که نویدبخش مسئله مهمی به نام امنیت برای مردم است.

حسینی پور با عنوان اینکه موقعیت ژئوپلتیک مازندران در کریدور شمال جنوب و سیاست دولت در فعال کردن ارتباط با کشور‌های حوزه دریای خزر بستر فعالیت‌های اقتصادی در استان را افزایش داده است، افزود: یکی از موضوعات مهم استان سرمایه‌گذاری برخی کشور‌های عربی در بخش گردشگری مازندران است که باید پیوست امنیتی و فرهنگی در این زمینه تهیه شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران نیز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه همه وظیفه دارند تا زمینه برپایی انتخابات پرشور را در جامعه فراهم کنند، گفت: همه آحاد جامعه باید مشارکت همگانی داشته باشند و ملت ایران در آزمون انتخابات پیش رو نیز سربلند بیرون خواهند آمد.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به اینکه دشمنان در پی کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستند، افزود: حضور مردم در انتخابات پشتوانه محکم نظام است و نباید با ایجاد اختلاف در جامعه دلسری ایجاد شود.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳