كدخبر: 17891 بدون دیدگاه

استاندار مازندران: برنامه دشمنان؛ ناامید کردن مردم با بهره گیری از فضای مجازی است / برای مقابله با تهدیدات انتخاباتی دشمن در فضای مجازی، باید برنامه داشت

تاریخ انتشار : در ساعت:
استاندار مازندران:  برنامه دشمنان؛ ناامید کردن مردم با بهره گیری از فضای مجازی است / برای مقابله با تهدیدات انتخاباتی دشمن در فضای مجازی، باید برنامه داشت

 استاندار مازندران بابیان این که ضربه زدن به مشارکت انتخاباتی دسیسه تازه دشمنان در فضای مجازی است، گفت: برای مقابله با تهدیدات انتخاباتی دشمن در فضای مجازی، باید برنامه داشت. به گزارش قلم ما،استاندار مازندران، گفت: تازه ترین دسیسه دشمنان در فضای مجازی بی رغبت کردن مردم برای حضور پرشور در انتخابات خبرگان رهبری و […]

 استاندار مازندران بابیان این که ضربه زدن به مشارکت انتخاباتی دسیسه تازه دشمنان در فضای مجازی است، گفت: برای مقابله با تهدیدات انتخاباتی دشمن در فضای مجازی، باید برنامه داشت.

به گزارش قلم ما،استاندار مازندران، گفت: تازه ترین دسیسه دشمنان در فضای مجازی بی رغبت کردن مردم برای حضور پرشور در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال است.

سید محمود حسینی پور روز چهارشنبه در پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج مازندران در قائمشهر افزود: در زمان حاضر فضای مجازی که در واقع فضای حقیقی محسوب می شود تمام زندگی و فعالیت های بشر را تحت تاثیر قرار داده است.

وی ادامه داد: بشر امروز با چالش های مختلف فضای مجازی مواجه بوده و با گسترش آن در بسیاری از حوزه ها، چالش های بزرگی ایجاد شده است.

استاندار مازندران این چالش ها را اجتماعی، فرهنگی و مدیریتی برشمرد و ادامه داد: عده ای از مدیران در برخورد با این فضای مجازی با مشکل مواجه شدند.

مقام عالی دولت در مازندران به قدرت فضای مجازی اشاره کرد و گفت: فضای مجازی برای این ساخته شد تا برتری در حوزه های مدیریتی و روش جدید برای حکمرانی جهانی ایجاد کند.

به گفته حسینی پور به دلیل گستردگی فضای مجازی نمی توان در کشورها مرزی را مشخص کرد و در فضای مجازی بهره بردار هستیم و به عنوان کشوری که در مقابل استکبار جهانی ایستاده ایم با جبهه عظیمی که دشمنان ایجاد کردند، مواجه هستیم.

استاندار مازندران تاکید کرد: قدرت فضای مجازی به میزانی است که دشمن هر جایی نیاز باشد چالشی ایجاد کند، از این فضا استفاده می کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن هنوز از طریق فضای مجازی می تواند چالش ایجاد کند، گفت: یکی از شاخصه های بسیج این‌ است که سخت ترین کارها را برعهده گرفت و با موفقیت انجام داد.

حسینی پور افزود : دشمن توانست در فضای مجازی تنش ذهنی در دانش آموزان ایجاد کند که احساس ناامنی در مدارس را به راه انداخت.

وی خاطرنشان کرد: اکنون با رشته عملیات دشمنان در فضای مجازی مواجه هستیم و این کار بسیج است تا از درون بجوشد در مقابل جریان پرقدرت و سرمایه دار ایستادگی کند.

استاندار مازندران گفت: دشمنان با فعال کردن کارگروه های مجازی در موضوع انتخابات برنامه هایی برای ناامیدکردن مردم دارند.

حسینی پور با بیان این که، دشمنان در حال حاضر با برنامه ریزی به دنبال ناامیدکردن افراد در انتخابات هستند، گفت: مهمترین چالش کنونی در فضای مجازی بحث انتخابات است و بسیجیان و نخبگان در مقابل تهدیدات دشمن برنامه ای ایجاد کنند و موفق خواهند شد.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳