كدخبر: 5312 بدون دیدگاه

شرکت‌های بزرگ نفتی لهستان اعلام کردند: NITC، بهترین انتخاب برای حمل محمولات نفتی ایران

تاریخ انتشار : در ساعت:
شرکت‌های بزرگ نفتی لهستان اعلام کردند: NITC، بهترین انتخاب برای حمل محمولات نفتی ایران

شرکت‌های بزرگ نفتی لهستان، شرکت ملی نفتکش را بهترین گزینه و انتخاب برای حمل محمولات نفتی ایران اعلام کردند. مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران بنا به دعوت شرکت‌های لهستانی و هماهنگی‌های به‌عمل آمده از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ورشو، اول دی ماه امسال در رأس هیاتی عازم ورشو پایتخت لهستان شد و با […]

شرکت‌های بزرگ نفتی لهستان، شرکت ملی نفتکش را بهترین گزینه و انتخاب برای حمل محمولات نفتی ایران اعلام کردند.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران بنا به دعوت شرکت‌های لهستانی و هماهنگی‌های به‌عمل آمده از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ورشو، اول دی ماه امسال در رأس هیاتی عازم ورشو پایتخت لهستان شد و با تعدادی از مقامات دولتی و مدیران شرکت‌های این کشور در خصوص همکاری‌های دو جانبه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش قلم ما:
این سفر با توجه به شروع فروش نفت کشورمان به کشورهای اروپایی پس از اجرای برجام و همچنین در پاسخ به سفر یکی از مهمترین شرکت‌های سرمایه‌گذار لهستانی در ماه گذشته به ایران و دیدار با مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران (NITC) انجام شده است.
در این سفر، مهندس “سیروس کیان ارثی” با “پاول برززسکی” قائم‌مقام وزیر اقتصاد دریایی لهستان دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار طرف لهستانی تمایل کشورش را برای توسعه همکاری‌ها با شرکت‌های ایرانی فعال در زمینه حمل و نقل دریایی و صنایع وابسته اعلام و نسبت به آن تاکید کردند.
قائم‌مقام وزیر اقتصاد دریایی لهستان با معرفی ظرفیت‌های کشورش در حوزه صنایع دریایی و دریانوردی خاطرنشان کرد: سابقه خرید نفت لهستان از ایران به حدود ۴۰ سال پیش باز می‌گردد.
وی همچنین از آمادگی کشورش برای ارائه خدمات به کشتی‌های نفتکش ایران خبر داد.
در این دیدار از معاون وزیر اقتصاد دریایی لهستان برای سفر به ایران و آشنایی با ظرفیت‌های همکاری دو کشور دعوت به عمل آمد.
علاوه بر این، کیان‌ارثی در این سفر، با مدیران ارشد شرکت‌های نفتی بزرگ “لوتوس” و “اورلن” لهستان ، مشتریان نفت ایران در پسابرجام درباره همکاری با شرکت ملی نفتکش ایران گفتگو و مذاکره کرد.
در این دیدار، طرف‌های لهستانی، شرکت ملی نفتکش ایران را با توجه به سوابق و توانایی‌های این شرکت ، بهترین انتخاب برای حمل نفت خریداری شده ایران در منطقه اعلام کردند.
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران در ادامه این سفر با مدیران شرکت PGNIG که مسوولیت تأمین گاز لهستان را به‌عهده دارد دیدار و گفتگو کرد. مدیران این شرکت پس از آشنایی با ظرفیت‌های شرکت ملی نفتکش ایران(NITC) اظهار تمایل کردند تا در آینده از کشتی‌های این شرکت برای حمل محموله‌های LPG استفاده کنند.
کیان‌ارثی در ادامه این سفر با مسوولان شرکت CHEIC یکی از شرکت‌های بزرگ سرمایه گذار لهستان و وابسته به گروه کول چیک نیز دیدار و درباره زمینه‌های همکاری و امکان سرمایه‌گذاری مشترک گفتگو کرد.

مارین تایمز/

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳