كدخبر: 2416 ۱ دیدگاه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران خبر داد:افتتاح موزه گالری بزرگ شهرستان نور با حضور وزیر ارشاد

تاریخ انتشار : در ساعت:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران خبر داد:افتتاح موزه گالری بزرگ شهرستان نور با حضور وزیر ارشاد

به گزارش خبرنگار قلم ما ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای بازدیدی یک روزه و افتتاح موزه گالری بزرگ شهرستان نور، به مازندران خبر داد. احمد جاودانی اظهار کرد:علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، عصر فردا پنج شنبه ٣٠ اردیبهشت برای دیدار با مدیران و […]

به گزارش خبرنگار قلم ما ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای بازدیدی یک روزه و افتتاح موزه گالری بزرگ شهرستان نور، به مازندران خبر داد.
احمد جاودانی اظهار کرد:علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، عصر فردا پنج شنبه ٣٠ اردیبهشت برای دیدار با مدیران و رؤسای اداره کل و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و افتتاح موزه گالری بزرگ شهرستان نور، به مازندران سفر می کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: دراین سفر یک روزه، موزه گالری بزرگ « دی دی » مختص هنرهای تجسمی، صنایع دستی و دیگر آثار هنری اهالی فرهنگ و هنر استان مازندران و شهرستان نور توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح می شود.
گفتنی است احمد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از روند احداث و آماده سازی این موزه گالری بازدید بعمل آورد.

  • nazi۱۰ مهر ۹۷ ,۰۵:۱۹

    ï»؟سلام .ما برای اولین بار در ایران ربات تمام اتوماتیک کامنت گذار وردپرس را داخل وبسایتمان برای فروش گذاشتیم شما میتوانید با این ربات متن یا لینک تبلیغاتی خودتان را به وبسایت های ایرانی ارسال کنید یا برای تولید بک لینک استفاده کنید در ضمن این کامنت/نظر هم با این ربات ارسال شده است اطلاعات بیشتر http://farnad.co/ref/click.php?id=wp_comment

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳