كدخبر: 9821 بدون دیدگاه

خیابان کنار گذر شرقی شهر چمستان مزین به نام سردار سلیمانی شد

تاریخ انتشار : در ساعت:
خیابان کنار گذر شرقی شهر چمستان مزین به نام سردار سلیمانی شد

  به گزارش قلم ما: در اقدامی ستودنی و شایسته و به پاس زحمات ارزنده و قدرشناسی از اسطوره ایثار، صبرو مقاومت سردار سپهبدشهید قاسم سلیمانی آئین نام گذاری خیابان سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی با حضور حجت الاسلام حاجی زاده امام جمعه و بخشدار چمستان، رؤسا و کارکنان ادارات و دوایر دولتی، فرماندهان نهادهای […]

 

به گزارش قلم ما:

در اقدامی ستودنی و شایسته و به پاس زحمات ارزنده و قدرشناسی از اسطوره ایثار، صبرو مقاومت سردار سپهبدشهید قاسم سلیمانی آئین نام گذاری خیابان سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی با حضور حجت الاسلام حاجی زاده امام جمعه و بخشدار چمستان، رؤسا و کارکنان ادارات و دوایر دولتی، فرماندهان نهادهای نظامی و انتظامی بخش چمستان و شهردار نور، مهندس چمن آرا شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرچمستان، پرسنل شهرداری و مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار برگزار شد.

✅مهندس چمن آرا؛

نام سردار سلیمانی تا همیشه در تاریخ ایران خواهد ماند

شهردار چمستان در این مراسم شهادت سردار سلیمانی را ضایعه بزرگی برای مردم ایران دانست و افزود: یاد و خاطره این شهید والامقام که رشادت ها، دلاوری ها و فداکاری های بسیاری در دفاع از امنیت کشور و حریم اهل بیت(ع) انجام داده، در حافظه و تاریخ ایران برای همیشه ثبت شده و جاویدان خواهد ماند.

مهندس چمن آرا افزود:سردار شهید قاسم سلیمانی مزد یک عمر مجاهدت در راه خدا را از پروردگارش گرفت و به سرمنزل مقصود که همان شهادت است رسید.

وی خاطر نشان کرد:سردار سرافراز سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی درس بزرگ آزادگی و مقاومت در برابر متجاوزان به مردم داد و نام جاودان این شهید والامقام تا همیشه در تاریخ ایران خواهد ماند.

شهردار چمستان در ادامه بیان کرد: به پاس خدمات سردار حاج قاسم سلیمانی و با همراهی و همکاری اعضای شورای اسلامی چمستان و امام جمعه محترم، تصمیم گرفتیم تا خیابان کنار گذر شرقی این شهر مزین به نام این سردار شهید نامگذاری شود.

مهندس چمن آرا افزود:طول این پروژه ۴ و نیم کیلومتر است و عرض معبر ۲۴ کیلومتر با مساحت ۱۰۸ هزار مترمربع میباشد.

همچنین ارزش اقتصادی این پروژه بالای ۱۱۰ میلیارد تومان است که توانستیم ۸۵ تا ۹۰ درصد پروژه را با مشارکت شهروندان فهیم چمستان به ثمر برسانیم.

وی گفت:مهمترین اهداف ما در انجام این پروژه ساماندهی و کاهش ترافیک درون شهری بود چرا که این خیابان به ۶ الی ۷ خیابان اصلی وصل میشود و نقش بسیار مهمی در کاهش ترافیک درون شهری بخصوص در ایام تعطیلات که اوج مسافرین است خواهد داشت.

✅امام جمعه چمستان:

هدف همه مسئولان در شهر چمستان کار برای مردم در زیر سایه وحدت است

حجت الاسلام حاجی زاده هم در این مراسم ضمن تقدیر از اقدام شایسته شهرداری و شورای اسلامی شهر در نامگذاری خیابان سردار سلیمانی اظهار کرد: بنده در تمام سالهای خدمتم در هیچ کجا چنین وحدت و همدلی بین مدیران و مسئولان ندیده ام.

امام جمعه چمستان افزود:همه ما در شهر چمستان یک حرف را میزنیم و همین مایه پیشرفت و ترقی شهر است و باید این وحدت و همدلی را بیشتر نماییم و بر محور وحدت حرکت نماییم.

این مسئول اشاره کرد:وقتی هدف همه مسئولان، کار برای مردم، آن هم در زیرسایه وحدت باشد، بی تردید اتفاقات مبارکی در نقاط مختلف شهر رخ خواهد داد.

خطیب جمعه چمستان تصریح کرد:امروز همه مسئولان در شهر چمستان اراده کردند که بر محور کار و تلاش برای مردم، وحدت خود را حفظ کنند؛ در این بین اگر هم اختلاف سلیقه‌ای وجود داشته باشد، با هدف دست‌یابی به پیشرفت و توسعه، اختلاف‌ها به وحدت، همدلی و همزبانی تبدیل می‌شود.

✅فرمانده سپاه نور:

سردار دلها در زمان حیاط خود رنگ خدایی گرفت

سرهنگ اسدی هم در این مراسم ضمن تسلیت بمناسبت شهادت سردار سلیمانی و همراهانش اظهار کرد:تقدیر ویژه دارم از همه مسئولین محترم بخش چمستان خصوصا شهردار و شورای اسلامی شهر که در این پروژه نهایت تلاش خود را بکار گرفتند.

فرمانده سپاه نور گفت:سردار دلها در زمان حیاط خود رنگ خدایی گرفت و این را همه ملت ایران شاهد بودیم که سردار سلیمانی در طول ۴۰ سال جهاد اصغر اوآمیخته با جهاد اکبر بود.

وی افزود:از نظر استراتژی نظامی سردار دلها سرداری بود که باید در یگان رزم فعالیت میکرد اما آن روحیه جهادی که داشت حتی مقطعی که در ایران بود در عرصه محرومیت زدایی و کمک به مردم سر از پا نمیشناخت.

سرهنگ اسدی خاطر نشان کرد:امروز شاهد هستیم که مسئولان بخش چمستان با همین رویکرد همت نمودند و در عرض چند روز این آئین رونمایی را نهادینه کردند.

وی گفت:سردار عزیز،فرمانده دلها کسی که سالها زحمت کشید و اتحاد و وحدت مسلمین را فراهم کرد نه تنها مسلمین بلکه اتحاد و وحدت مظلومین جهان را فراهم کرد و ما به یقین میدانیم امروز این مردم بسیج از شما سردار بزرگوار که شاهد و ناظر این مراسم هستید همه ما خواستار این هستیم تا جاده انتظار و ظهور را برای ما هموار کنید تا منتظران ظهور،منتظر زمانی باشند که با رجعت شما و در رکاب شما در نزد امام عصر سربازی نابی داشته باشیم.

 

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳