كدخبر: 15164 بدون دیدگاه

✅هنرمند جوان نوری تاکید کرد:هنرمندان نیاز دارند تا دیده شوند/مسئولین حمایت کنند

تاریخ انتشار : در ساعت:
✅هنرمند جوان نوری تاکید کرد:هنرمندان نیاز دارند تا دیده شوند/مسئولین حمایت کنند

❇️سپیده سلطانپور متولد ۱۱ مهر ۱۳۷۰ از هنرمندان جوان شهرستان نور در رشته نقاشی میباشد. ❇️وی در گفتگوی اختصاصی با قلم ما اظهار کرد:بنده رشته اصلی ام نقاشی است ولی به نویسندگی هم علاقه دارم و داستان کوتاه هم مینویسم و در حال حاضر نوشتن یک رمان را شروع کرده ام که امیدوارم هرچه زودتر […]

❇️سپیده سلطانپور متولد ۱۱ مهر ۱۳۷۰ از هنرمندان جوان شهرستان نور در رشته نقاشی میباشد.

❇️وی در گفتگوی اختصاصی با قلم ما اظهار کرد:بنده رشته اصلی ام نقاشی است ولی به نویسندگی هم علاقه دارم و داستان کوتاه هم مینویسم و در حال حاضر نوشتن یک رمان را شروع کرده ام که امیدوارم هرچه زودتر آن را به پایان برسانم.

❇️وی با بیان اینکه دارای مدرک طراحی جواهر با نرم افزار ماتریکس هستم افزود:فرزند آخر از یک خانواده ای تحصیلکرده میباشم که همیشه حامی ام بوده اند و همراهی ام کردند.

❇️این هنرمند جوان بیان کرد:از کودکی به نقاشی علاقه زیادی داشتم و تا حدودی بصورت خودآموز یاد گرفتم.

❇️وی ادامه داد:بنده در حال حاضر دانشجوی سال سوم کارشناسی در رشته نقاشی هستم و تصمیم دارم تا این رشته را بصورت آکادمیک آموزش ببینم.

❇️سلطانپور با بیان اینکه مهمترین ناراحتی برای یک هنرمند دیده نشدن آثارش است گفت:درست مانند این است که نویسنده ای کتابش خوانده نشود.

❇️وی خاطرنشان کرد:هنرمند تمام تلاشش این است تا احساسی که در آثارش هست را به بیننده انتقال دهد و تاثیر آن را ببینید.

❇️این هنرمند با اشاره به نمایشگاه ((احساس روی بوم))که پنجشنبه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور افتتاح میشود گفت:این نمایشگاه همانطور که از اسمش مشخص است، هر اثر را با احساسات درونی و حسی که در آن لحظه داشتم به تصویر در آوردم، گاهی احساس غم و گاهی خوشحال و گاهی متفکر و اگر بیننده ها در آثارم دقیق شوند متوجه حرکت این احساسات بر روی بوم میشوند و میتوانند مفهوم آثارم که گاهی اجتماعی،گاهی فلسفی و گاهی شخصی است را ببینند که چگونه داستان زندگی و طرز فکرم را به نمایش میگذارم.

❇️سلطانپور با اشاره به اینکه آثارم مورد تایید موزه گالری دیدی بوده و افتخار این را داشتم که آنجا به نمایش بگذارم گفت:از مسئولین درخواست دارم تا عرصه وسیع تری برای هنرمندان در نظر بگیرند تا هنرمندان بتوانند آثار خود را بهتر ارائه دهند.

❇️وی در پایان از فلاح رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور به جهت حمایت از قشر هنرمندان تقدیر کرد.

✅گفتنی است نمایشگاه انفرادی این هنرمند با عنوان ((احساس روی بوم))با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور پنجشنبه ۶ آبانماه ساعت ۱۰ صبح افتتاح میشود و بمدت سه روز ادامه دارد.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳