كدخبر: 16967 بدون دیدگاه

فرماندار نور تاکید کرد:لزوم جهاد تبیین در راستای ارتقای سواد رسانه‌ای و مقابله با جنگ رسانه‌ای ، فرهنگی و سیاسی دشمن

تاریخ انتشار : در ساعت:
فرماندار نور تاکید کرد:لزوم جهاد تبیین در راستای ارتقای سواد رسانه‌ای و مقابله با جنگ رسانه‌ای ، فرهنگی و سیاسی دشمن

به گزارش قلم ما ،نخستین همایش جنگ شناختی و رسانه با موضوع واقع نمایی رسانه ای ،پیرامون اتفاقات اخیر توسط فرمانداری شهرستان نور با حضور مهندس توکلی فرماندار نور،کارشناسان روابط عمومی های ادارات،اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی و با سخنرانی دکتر نواب همتیان پژوهشگر و کارشناس رسانه در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان نور برگزار […]

به گزارش قلم ما ،نخستین همایش جنگ شناختی و رسانه با موضوع واقع نمایی رسانه ای ،پیرامون اتفاقات اخیر توسط فرمانداری شهرستان نور با حضور مهندس توکلی فرماندار نور،کارشناسان روابط عمومی های ادارات،اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی و با سخنرانی دکتر نواب همتیان پژوهشگر و کارشناس رسانه در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان نور برگزار شد.

مهندس احمد توکلی فرماندار نور در این همایش با اشاره به اتفاقات اخیر کشور و با بیان اینکه شرایط موجود نیازمند این است تا از هر پدیده ای با تحلیل درست فرصت بسازیم، اظهار داشت: تحلیل درست موجب ارتقای درک و بصیرت شده و در حقیقت فضایی را برای ما ایجاد می‌کند تا آگاه شویم چرا چنین اتفاقاتی رخ داده است.

 

فرماندار نور ادامه داد: اعتقاد شخصی بنده این است معترض منصف یقینا دوستدار کشور است و اگر مردم اعتراض و نقدی به من مسئول داشتند باید بشنویم.

مهندس توکلی افزود: موضوعاتی که امروز جامعه مبتلا به آن است و معضلاتی که باعث بروز این مشکلات در بین مردم شده است، باید با تدابیر و درایت، رفع شده و برای برون رفت از مشکلات تلاش شود.

فرماندار نور تصریح کرد: یقینا اگر هر کدام از ما مشکلات را با قوت پیگیری کنیم نتیجه خوب و قابل قبول کسب می شود.

مهندس توکلی سوءاستفاده دشمن از ذهنیت پاک نوجوانان و جوانان کشور با بهره‌گیری از رسانه ها و فضای مجازی را یکی از عمده ترین مشکلات در اعتراضات اخیر عنوان کرد و بر لزوم ارتقای سواد رسانه‌ای جامعه تأکید نمود.

فرماندار نور سواد رسانه ای را یکی از مهمترین ابزار مقابله با هجمه رسانه ای، سیاسی و فرهنگی دشمن خواند و گفت: متأسفانه شیوع بیماری منحوس کرونا سبب شد تا فرزندان ما دچار اعتیاد رسانه ای شده و ذهن جوانان و نوجوانان ما مخدوش توطئه‌ های فرهنگی و رسانه ای دشمن شود.

مهندس توکلی در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با دانش آموزان و نکات مهم و کلیدی عنوان شده در این دیدار، تاکید کرد: باید موضوعات بصورت واقعی و درست برای مردم به ویژه نسل جوان بیان و تشریح شود و تحقق این امر لزوم جهاد تبیین را بیش از پیش نشان می دهد.

دکتر نواب همتیان پژوهشگر و کارشناس رسانه هم در این همایش گفت:امروزه سواد رسانه ای مهمترین اولویت جامعه است.

این پژوهشگر در ادامه افزود:در حوادث اخیر نسل نوجوان و جوان هدف جنگ شناختی دشمن قرار گرفتند،چرا که دشمن به قدرت نظامی کشور پی برده است و امروز از بستر فضای مجازی برای تسخیر فکر و اعتقاد نسل جوان سوء استفاده کرده است پس باید با ترویج دانش رسانه تمام تلاش خود را برای مقابله با دشمن بکار گیریم.

رکسانا یحیی پور

 

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳