كدخبر: 5305 بدون دیدگاه

برنامه NITC برای حضور پررنگ‎تر در پایتخت انرژی کشور

تاریخ انتشار : در ساعت:
برنامه NITC برای حضور پررنگ‎تر در پایتخت انرژی کشور

قلم ما: مدیرعامل شرکت ملی نفتکش با اشاره به جایگاه عسلویه به عنوان پایتخت انرژی کشور گفت:قصد داریم حضور پررنگ‎تری را در بخش انرژی و حمل نفت و گاز این منطقه داشته باشیم. به گزارش خبرنگار قلم ما: مهندس سیروس کیان ارثی در بازدید از دفتر شرکت ملی نفتکش ایران در عسلویه با روسا و […]

قلم ما:

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش با اشاره به جایگاه عسلویه به عنوان پایتخت انرژی کشور گفت:قصد داریم حضور پررنگ‎تری را در بخش انرژی و حمل نفت و گاز این منطقه داشته باشیم.
به گزارش خبرنگار قلم ما:
مهندس سیروس کیان ارثی در بازدید از دفتر شرکت ملی نفتکش ایران در عسلویه با روسا و کارکنان این دفتر دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک در جریان عملکرد، مسائل و مشکلات و دستاوردهای این منطقه عملیاتی قرار گرفت.

وی هدف بازدید از دفاتر عملیاتی شرکت ملی نفتکش ایران را ارتقاء وضعیت این دفاتر اعلام کرد و گفت: رسیدگی به مشکلات و وضعیت دفاتر عملیاتی شرکت ملی نفتکش ایران و همچنین همکاران فعال در این مناطق در اولویت برنامه‎های ما قرار دارد.

کیان ارثی با تاکید بر پیشبرد اهداف شرکت ملی نفتکش ایران با همدلی و همکاری تمامی کارکنان این شرکت، گفت: باید وضعیت پرسنل دریایی در مناطق را مورد توجه قرار دهیم البته تلاش ما نیز بر این است که بتوانیم رضایت نسبی همکاران را جلب کنیم.

عضو هیات مدیره شرکت ملی نفتکش ایران سپس با اشاره به موقعیت و جایگاه عسلویه به عنوان پایتخت انرژی کشور گفت: شرکت ملی نفتکش ایران اقدامات خوبی را در این منطقه انجام داده است علاوه براین قصد داریم حضور پررنگ‎تری را در بخش انرژی و حمل و نقل دریایی مواد نفتی و گازی این منطقه داشته باشیم.

کیان ارثی در ادامه این سفر از یکی از شناورهای شرکت ملی نفتکش ایران در آب‎های عسلویه بازدید کرد و ضمن گفتگو با دریانوردان این شناور، مشکلات و مسائل آنها را نیز جویا شد.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران همچنین از ساختمان‎های دفتر عسلویه، محل اقامت پرسنل دریایی و انبار و تجهیزات این مجموعه بازدید کرد.

دفتر عسلویه یکی از دفاتر مهم داخلی شرکت ملی نفتکش ایران به شمار می‎رود که انجام امور عملیاتی کشتی‎های این شرکت در این منطقه را در بخش های مختلف برعهده دارد.

مارین تایمز/

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳