همزمان با دهه مبارک فجر شرکت دارویی اسپروز در شهرک صنعتی چمستان به بهره‌برداری رسید

  به گزارش قلم ما، با حضور بیژن پولادی فرماندار شهرستان نور و مدیران استانی ،شهرستانی و جمعی از تولید کنندگان شرکت دارویی اسپروز افتتاح و به بهره برداری رسید. دکتر مجتبی شجاعی سرمایه گذار شرکت دارویی اسپروز با بیان اینکه تولید کننده یک ایثارگر است افزود: در شرایط اقتصادی حاکم کشور،مسئولان باید از تولید کنندگان حمایت […]

 

به گزارش قلم ما، با حضور بیژن پولادی فرماندار شهرستان نور و مدیران استانی ،شهرستانی و جمعی از تولید کنندگان شرکت دارویی اسپروز افتتاح و به بهره برداری رسید.

دکتر مجتبی شجاعی سرمایه گذار شرکت دارویی اسپروز با بیان اینکه تولید کننده یک ایثارگر است افزود: در شرایط اقتصادی حاکم کشور،مسئولان باید از تولید کنندگان
حمایت کنند.

این کار آفرین خاطرنشان کرد؛ زمین ،خاک و آب هویت انسان است و باید از این آب و خاک حفاظت کنیم تا زیرساخت های آن از بین نرود.

در ادامه کامیار شجاعی در این مراسم با تبریک دهه مبارک فجر با اشاره به کمبود نیروی کار در شرکت دارویی پاسارگاد اسپروز افزود: این شرکت با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان در دو طبقه به بهره برداری رسید.

وی افزود: در حال حاضر ۱۸ نفر در این مجموعه مشغول فعالیت هستند .

شجاعی اضافه کرد: همه این ۱۸ نفر از نیروهای تخصصی در زمینه پزشکی هستند،از اشتغالزایی ۳۰ نفر دیگر در آینده خبر داد.

بیژن پولادی فرماندار شهرستان در آیین افتتاح شرکت دارویی پاسارگاد اسپروز ضمن تقدیر از تولیدکنندگان و کارآفرینان عنوان کرد: ایران کشوری توسعه یافته است که تولید در آن رونق داشته باشد اما متاسفانه در کشور ما تولید جایگاه درستی ندارد.

فرماندار نور گفت: حمایت از تولید شعار سال های اخیر مقام معظم رهبری بود و باید همه مدیران و مسئولان حمایت از تولید کنندگان در اولویت قرار دهیم.

پولادی در ادامه با اشاره به اوقافی بودن شهرک صنعتی چمستان خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان را میکنیم تا این موضوع و مسئله سرمایه در گردش را حل نماییم.

فرماندار نور در پایان ضمن تقدیر از از بانک توسعه تعاون در حمایت و ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان خواستار همکاری مدیران دستگاه های اجرایی با تولیدکنندگان شد.