كدخبر: 12064 بدون دیدگاه

خانه خبرنگاران شهرستان نور افتتاح شد/ بخش های خصوصی پیشقدم در حمایت از خبرنگاران شهرستان

تاریخ انتشار : در ساعت:
خانه خبرنگاران شهرستان نور افتتاح شد/ بخش های خصوصی پیشقدم در حمایت از خبرنگاران شهرستان

آیین افتتاحیه خانه خبرنگاران شهرستان نور با حضور فرماندار، رئیس اداره ارشاد و شهرداران و روسای شوراهای ایزدشهر و رویان،مدیریت مجموعه تفریحی توریستس دشت نور،مدیریت  مجموعه مهرگان و تعدادی از از مسوولان و اصحاب رسانه شهرستان نور با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد. فرماندار شهرستان نور که خود رسانه‌ای و از خانواده اصحاب خبر و […]

آیین افتتاحیه خانه خبرنگاران شهرستان نور با حضور فرماندار، رئیس اداره ارشاد و شهرداران و روسای شوراهای ایزدشهر و رویان،مدیریت مجموعه تفریحی توریستس دشت نور،مدیریت  مجموعه مهرگان و تعدادی از از مسوولان و اصحاب رسانه شهرستان نور با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.


فرماندار شهرستان نور که خود رسانه‌ای و از خانواده اصحاب خبر و خبرنگاران محسوب می‌شود و سهم به سزایی در این اتفاق خوب داشت، با همه مشغله و حتی جلسه مهم تصویری با استاندار دقایقی را در این جمع حاضر شد و ضمن عذرخواهی کمبود وقت اظهار کرد: خبرنگاران شهرستان نور و کار آنان آنقدر برای من ارزشمند است که با هماهنگی از جلسه تصویری خارج شدم تا به جمع شما بپیوندم.

علی شادمان خطاب به مدیران و مسوولان شهرستان نور، افزود: قدر اصحاب رسانه این شهرستان و ارزش کار آن‌ها را بدانید که بسیار ارزشمند و قابل احترام است و از این قشر در کارهایتان کمک بگیرید که قطعا توفیقات بیشتری حاصل و نصیب خواهد شد.
وی تصریح کرد: خبرنگاران سبب پیشرفت و توسعه منطقه می شوند اما به رغم تلاش وافر برای توسعه منطقه گمنام هستند و وظیفه مسئولان است تا شرایطی برای خدمت رسانی بهتر خبرنگاران فراهم کنند.


این مسوول، خانه خبرنگاران را مکانی برای تضارب آرا و هم اندیشی رسانه ای بیان کرد و گفت: خبرنگاران می توانند با تضارب اندیشه، همدلی و همگرایی آینده خوبی را برای منطقه رقم بزنند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور نیز، در این آئین اظهار کرد: خبرنگاران و جراید نیاز به محلی مجهز و نیز امکانات به روز دارند تا به واسطه این امکانات بتوانند در امر اطلاع رسانی کوشاتر باشند.
داود فلاح، گفت: خانه خبرنگاران شهرستان نور می‌تواند کمک موثری برای ساماندهی امور مربوط به رسانه‌های شهرستان داشته باشد.


وی قول داد تا با کمک اداره کل ارشاد امکانات خوبی را برای تجهیز این خانه فراهم کند.
قابل ذکر است برخی از مسوولان نیز قول‌های مساعدی برای کمک به این خانه و حمایت از خبرنگاران دادند و در آغاز کار ۲ مجتمع بخش خصوصی؛ مجتمع گردشگری دشت نور با مدیریت آقای گرجی و همکاری سرمایه‌گذاران این مجتمع(برادران سیروس کبیری) با اهدای کارت ورود رایگان یکساله و مجتمع مهرگان با مدیریت آقای سالار با حمایت مالی ۱۰ میلیون تومانی و آقای ایزدخواه
مدیر کانون تبلیغاتی دیتا در این راه پیشقدم شدند.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳