كدخبر: 18457 بدون دیدگاه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد؛ رقابت ۳۶۰۰ هنرجوی مازندرانی در آزمون جامع مهارت آموزی

تاریخ انتشار : در ساعت:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد؛ رقابت ۳۶۰۰ هنرجوی مازندرانی در آزمون جامع مهارت آموزی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از شرکت ۳ هزار و ۶۶۰ هنرجو در آزمون جامع مهارت‌آموزی خبر داد. احسان آهنگر صبح جمعه در حاشیه برگزاری آزمون مهارت‌آموزی در دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر اظهار کرد: داوطلبان در ۶ حوزه ساری، قائم‌شهر، بابل، آمل، چالوس و رامسر در آزمون شرکت کردند. وی با […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از شرکت ۳ هزار و ۶۶۰ هنرجو در آزمون جامع مهارت‌آموزی خبر داد.

احسان آهنگر صبح جمعه در حاشیه برگزاری آزمون مهارت‌آموزی در دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر اظهار کرد: داوطلبان در ۶ حوزه ساری، قائم‌شهر، بابل، آمل، چالوس و رامسر در آزمون شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه در این دوره یکهزار و ۵۴۱ هنرجو در آزمون عملی و دوهزار و ۱۱۸ هنرجو در آزمون نظری‌آنلاین شرکت کردند، افزود: چهل و دومین آزمون ادواری و اولین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کار و دانش، ۵ لغایت ۱۵ دی‌ماه برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اعلام اینکه ۲۸ رشته مصوب آموزش و پرورش و ارشاد وجود دارد، یادآور شد: این دوره آزمون در ۹ رشته گرافیک رایانه‌ای، چهره‌سازی، تصویربرداری، نوازندگی ساز جهانی، عکاسی دیجیتال، دستیاری طراحی لباس (دوخت و ترمیم)، نوازندگی ساز ایرانی، تصویرسازی و جلوه‌های ویژه رایانه‌ای و طراحی بسته‌بندی برگزار می‌شود.

آهنگر با بیان اینکه این آزمون همزمان با سراسر کشور برگزار شد، خاطرنشان کرد: سالانه ۳ آزمون برگزار و مرحله بعدی خردادماه سال آینده خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه هنرجویان متقاضی آزمون جامع در مراکز تحت‌پوشش آموزش‌های لازم را فرا گرفتند، افزود: سقف نمره این آزمون ۱۴ بود و ۶ نمره میان‌ترم توسط استاد مربوطه داده خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اضافه کرد: هنرجویان متقاضی آزمون ادواری نیز کسانی هستند که دارای دانش کافی از آن مهارت بوده و نیازمند مدرک مهارت‌آموزی است

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳