كدخبر: 11706 بدون دیدگاه

بانوی هنرمند نوری :کمال گرایی وساختن دنیایی شادتر و زیباتر از ویژگی های رشته هنر است

تاریخ انتشار : در ساعت:
بانوی هنرمند نوری :کمال گرایی وساختن دنیایی شادتر و زیباتر از ویژگی های رشته هنر است

عدم توجه و رسیدگی به مساله ی هنر،فضاهای هنری،کمبود مکان هایی برای ارائه ی آثار هنری را از معضلات این رشته دانست و گفت:
منابع مالی و اقتصادی هم برای حمایت از ارائه ی آثار با کیفیت وجود ندارد.

در نگاه من، هنر نوعی آفرینش است و هنرمند خالق هنرهایی است که لحظه لحظه جان می‌گیرند و به عرصه وجود می‌آیند. 

سارا گودرزی هنرمند جوان مازندرانی در گفتگوی اختصاصی با قلم ما اظهار کرد:متولد۱۵ فروردین ۷۶ و اصالتا مازندرانی هستم،از زمانی که شروع کردم به تحصیل،وارد رشته ی هنر شدم و تجربه های زیادی را تا به امروز به دست آوردم.

 

وی گفت:در خانواده ای متولد شدم که هنر برایشان اهمیت، ارزش و نقش مهمی داشت و حمایت هایشان را در زندگی وپشتکارم همیشه احساس میکنم.

این هنرمند جوان با بیان اینکه،دیپلم گرافیک کامپیوتری ،فوق دیپلم انیمیشن و لیسانس ارتباط تصویری دارم افزود:الان نزدیک به ۲ سال است که هنرهای تجسمی به خصوص سفالگری رو به طور جدی دنبال میکنم و از زمانی که وارد رشته ی هنر شدم سال ۹۱شروع کردم به تجربه کسب کردن در زمینه های مختلف هنری نمودم و در اینمدت رنگ آمیزی دیوارمهدکودک،دیوار هیئت،همکاری با موسسه خیریه و انجام کار نقاشی روی صورت و حمایت از کودکان کار و بی سر پرست،حضور در نمایشگاه نقاشی خط و سفال نمودم و از آموزشکده فنی حرفه ای هم مدارک،ساخت گلهای کریستالی،دوخت چرم.نقاشی روی چرم،دوخت کاموا و کوبلن
را توانستم آموزش ببینم همچنین بافت گلیم و نقاشی روی شیشه و تدوین فیلم رو هم از کلاسهای فنی حرفه ای یاد گرفتم و این مدت به خاطر اهدافی که داشتم مدرک گویندگی هم گرفتم و تجربه دوبله برای انیمیشن را هم توانستم ‌کسب کنم.

این هنرمند خوش ذوق ادامه داد:واقعا هنر دنیایی است که به نظرم تمام نشدنی است و اگر هر روزهم وارد یه زمینه ی هنری بشویم و یاد بگیریم باز هم یه چیزهای جدیدی است که میتوانیم یادبگیریم و تجربش کنیم.

گودرزی خاطرنشان کرد:در سال ۹۱ فیلم کوتاهی در مورد سالمندان ساخته و موفق به کسب رتبه اول شدیم همچنین در سال ۹۱برای کشیدن تابلو های سبک مداد رنگی هم موفق به کسب رتبه اول شدم.
یکی دوتا هم جشنواره سالانه شرکت کردم برای کاریکاتور و تصویر سازی که درسته رتبه ای کسب نکردم اما واقعا برایم شرکت در این جشنواره ها ارزشمند بود و توانستم تجربیات خوبی کسب کنم.

وی با بیان اینکه خیلی علاقه مند هستم نا در زمینه آموزش بیشتر تلاش کنم افزود: چون تازه درسم تمام شده است دنبال این هستم که به سمت تدریس و آموزش بروم
البته قبلا تجربه تدریس برای انیمیشن و سفال را داشتم و در حال حاضر برای بچه های خردسال مشغول به تسهیل گری هستم در شهر کودک شهرستان نور فعالیت میکنم، همچنین ایجاد (تاسیس)گالری های متعدد،ایجاد رویداد های متنوع هنری،فرهنگی،در سطح ملی،استانی ازجمله فعالیت های من میباشد.

رشته هنرچنین رشته ای که دنیایی شادوزیبا میسازد و آدمها شاهد بهترین قسمت ازهر چیزی در دنیا میشوند با هنرکمال گرایی وساختن دنیایی شادتروزیباتر داشته باشیم.

این بانوی هنرمند در پایان عدم توجه و رسیدگی به مساله ی هنر،فضاهای هنری،کمبود مکان هایی برای ارائه ی آثار هنری را از معضلات این رشته دانست و گفت:
منابع مالی و اقتصادی هم برای حمایت از ارائه ی آثار با کیفیت وجود ندارد.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳