كدخبر: 15958 بدون دیدگاه

همزمان با دهه مبارک فجر، گرمابه سنتی ایزدشهر به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار : در ساعت:
همزمان با دهه مبارک فجر، گرمابه سنتی ایزدشهر به بهره برداری رسید

با همت شهرداری و شورای اسلامی ایزدشهر و با هدف توسعه گردشگری گرمابه سنتی ایزدشهر با حضور دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور، مهندس مسلم‌پور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دوره‌های پنجم و ششم شورای اسلامی،حجت‌الاسلام رزاقی امام جمعه ایزدشهر و دیگر مسئولین و شهروندان با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال به بهره برداری […]

با همت شهرداری و شورای اسلامی ایزدشهر و با هدف توسعه گردشگری گرمابه سنتی ایزدشهر با حضور دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور، مهندس مسلم‌پور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دوره‌های پنجم و ششم شورای اسلامی،حجت‌الاسلام رزاقی امام جمعه ایزدشهر و دیگر مسئولین و شهروندان با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش قلم ما:

،مهندس مسلم پور شهردار ایزدشهر در آیین افتتاح این پروژه اظهار کرد:
استارت کار این پروژه در دوره پنجم شورای اسلامی شهر ایزدشهر زده شد و با همت و تلاش اعضای محترم دوره ششم و مجموعه شهرداری به ثمر نشست و امروز شاهد افتتاح این پروژه هستیم.

شهردار ایزدشهر گفت:یکی از اهداف مهم این گرمابه سنتی در جذب توریست است که میتواتد جاذبه گردشگری خوبی برای این منطقه باشد.

مهندس مسلم پور افزود:این پروژه با زمانبندی ۳۶ ماهه به بهره برداری رسید و دو میلیارد ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شد و شامل بخش های اختصاصی برای بانوان و آقایان می باشد.

حجت الاسلام رزاقی امام جمعه ایزدشهر هم ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد:یکی از برکات این ایام افتتاحیه های زیاد در شهرهای مختلف ایران عزیز است که سبب خوشحالی است که با اینهمه تحریم کمرشکن ،کینه و عداوت دشمنان اسلام و استکبار جهانی شاهد فعالیت ها،تلاش ها و مجاهدت های مسئولین نظام در راستای خدمتگزاری هستیم.

وی بیان خاطرنشان کرد:پروژه ای که امروز شاهد به سرانجام رسیدن آن هستیم یکی از مطالبات شهروندان ایزدشهری بود که جا دارد تقدیر و تشکر کنیم هم از اعضای شورا و شهردار دوره پنجم و هم از اعضای شورا و شهردار فعلی ایزدشهر که با همدلی،وحدت و پشتکار این خواسته شهروندان را به اجرا در آوردند.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳