كدخبر: 9723 بدون دیدگاه

شهردار ایزدشهر:پایه های این مملکت با شهادت سردار سلیمانی محکمتر از قبل شد.

تاریخ انتشار : در ساعت:
شهردار ایزدشهر:پایه های این مملکت با شهادت سردار سلیمانی محکمتر از قبل شد.

شهردار ایزدشهر:
سردار سلیمانی از بین نرفت چون شهدا همیشه زنده هستند
پایه های این مملکت با شهادت سردار سلیمانی محکمتر از قبل شد و مردم ایران هم قدر این شهادت را میدانند.

به گزارش قلم ما:

مهندس تونی در آئین گرامیداشت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س )در مسجدصاحب الزمان (عج)ایزدشهر با حضور مردم ولایتمدار و شهیدپرور با بیان اینکه این مراسم بصورت خودجوش و بدون هیچ برنامه خاصی با همت مسئولین شهری،خیرین،سپاه پاسداران،امام جمعه محترم و همکاران خوبمان در شهرداری ایزدشهر در اولین شب ایام فاطمیه برگزار شد اظهار کرد:سردار سلیمانی با شهادتش یک انسجام و وحدتی بین مردم به وجود آورد و ما الان می‌بینیم که مردم در سوگ و شهادت ایشان چی می‌کنند؛ تمام مردم در شهرستان‌ها و هرجایی را که می‌بینیند در حال سوگواری هستند.

وی ادامه داد: این نکته خیلی کلیدی است که هر کسی با هر سلیقه‌ و نژادی از این سردار شهید به عنوان یک مرد بسیار بزرگ در عرصه حماسه و دفاع مقدس یاد می‌کنند و از این جنایت ابراز تأسف می‌کنند.

شهردار ایزدشهر افزود:سردار سلیمانی از بین نرفت چون شهدا همیشه زنده هستند
پایه های این مملکت با شهادت سردار سلیمانی محکمتر از قبل شد و مردم ایران هم قدر این شهادت را میدانند.

مهندس تونی گفت:مردم ما هشیار هستند و همیشه در هر شرایطی،بیداری خود را ثابت کردند و در همین دوره که شرایط سخت اقتصادی هم هست و دشمن میخواست از موضوع گرانی بنزین سو استفاده کند ولی با همت مردم خوب ایران عزیز تیری که رها کردند به قلب خودشان رفت.و در روزی که اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران با موشک هایی که بسمت پایگاههای آمریکا پرتاب شد این دشمن خونخوار ما آمریکای جنایتکار در عراق مراسماتی باشکوه در سراسر ایران برای سردار دلها حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

سردار حسن حسن نیا :
اقتدار سردار حاج قاسم سلیمانی همه دنیا را شگفت زده کرد

سردار حسن حسن نیا از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه اقتدار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همه مردم دنیا را شگفت‌زده کرده‌است گفت: حاج قاسم سلیمانی جعبه سیاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

سردار حسن حسن نیا در آئین گرامیداشت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س )در مسجدصاحب الزمان (عج)ایزدشهر با حضور مردم ولایتمدار و شهیدپرور برگزار شد افزود: این شهید وارسته در بدو پیروزی انقلاب در برابر زیاده خواهی های دشمنان مردانه ایستاد و عزت، اقتدار و استقلال را برای کشور خلق کرد.
وی آزادی ۱۶۰ نیروی انتظامی در ماموریت زاهدان و زابل که توسط اشرار به گرگان گرفته شدند را یکی از اقتدارهای حاج قاسم سلیمانی دانست و اظهار داشت:این سردار دل ها، با تمام وجودش برای امنیت ملت ایران و حتی دیگر کشورها منطقه با دشمنان مبارزه کردند.
همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان خاطرات دوران دفاع مقدس گفت: که سردار سلیمانی چه شبها که بیدار می ماندند و نمی خوابیدند.
سردار حسن حسن نیا عنوان کرد: پس از شهادت سردار خیلی از مردم عراق خواهان این بودند که این شهید وارسته در کشورشان خاکسپاری شود چرا که احساس امنیت کنند.
وی تاکید کرد: دشمنان باید بدانند که حمله به پایگاه نظامی آمریکا اولین سیلی ایران اسلامی در به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی بود که قدرت و عظمت ایران را به دشمنان نشان داد.

امام جمعه ایزدشهر:
مهم‌ترین پیام شهدا،خدامحوری، پیروی از ولایت فقیه و محبت اهل بیت است

امام جمعه ایزدشهر هم در این مراسم با بیان اینکه مهم‌ترین پیام شهدا،خدامحوری، پیروی از ولایت فقیه و محبت اهل بیت است، افزود: امروز ما وظیفه داریم در همه امور گوش به فرمان رهبری معظم انقلاب به عنوان ولی امر مسلمین باشیم.
حجت الاسلام رزاقی تاکید کرد:دشمنان باید بدانند با شهادت سردار سر افراز حاج قاسم سلیمانی و همچنین شهید ابو مهدی مهندس، ما را از پای در نخواهند آورد و ایران ما صدها و یا هزاران حاج قاسم سلیمانی دارد و این ها همیشه برای دفاع از اسلام پا به رکاب هستند

Comments are closed.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳