كدخبر: 15778 بدون دیدگاه

عضو شورای شهر ایزدشهر تاکید کرد : دست‌یابی به شهری آرمانی با حمایت از جوانان و نخبگان شهر

تاریخ انتشار : در ساعت:
عضو شورای شهر ایزدشهر تاکید کرد : دست‌یابی به شهری آرمانی با حمایت از جوانان و نخبگان شهر

عضو شورای شهر ایزدشهر، در گفتگوی اختصاصی با قلم ما اگر شهری سر زنده و جامعه ای امیدوار میخواهیم باید جوانان را ببینیم و به آنها در رسیدن به شهری توسعه یافته و آرمانی اعتماد کنیم.  مهندس فرشید زاغ پشت جوانترین عضو شورای شهر ایزدشهر دستیابی به شهری آرمانی را حمایت قاطع از جوانان و […]

عضو شورای شهر ایزدشهر، در گفتگوی اختصاصی با قلم ما اگر شهری سر زنده و جامعه ای امیدوار میخواهیم باید جوانان را ببینیم و به آنها در رسیدن به شهری توسعه یافته و آرمانی اعتماد کنیم. 

مهندس فرشید زاغ پشت جوانترین عضو شورای شهر ایزدشهر دستیابی به شهری آرمانی را حمایت قاطع از جوانان و نخبگان شهر دانست و افزود:امروزه استمرار ارتباط و گفتمان بین مدیران شهری و جوانان نخبه، به عنوان راهکاری برای رفع بسیاری از مشکلات شهر شناخته می‌شود.

عضو شورای شهرستان نور،گفت:در این بین نقش جوانان و نخبگان میتواند نقش تاثیرگذاری در رفع موانع موجود داشته و از ایده ها و نقطه نظرات آنها بعنوان رفع مشکلات بهره برد.

وی خاطرنشان کرد:همانطور که میبینیم اگر نگاهی به الگوهای موفق مدیریت شهری داشته باشیم توجه به حوزه جوانان بعنوان یکی از دغدغه های فرابخشی و محوری دیده میشود و مدیران کارآمد تلاش می کنند تا هرچه بیشتر جوانان و نخبگان را به فعالیت در سطح شهر ترغیب و تشویق کنند که این موضوع میتواند مدیریت شهری را در رساندن به شهری آرمانی با کمک های فکری جوانان یاری رساند.

عضو شورای شهر ایزدشهر افزود:یکی از ابعاد مهم هر توسعه ای سرمایه های اجتماعی آن شهر هستند که از مهمترین شاخصه های رشد جوامع بشمار می آیند.

وی اشاره کرد:از آنجاییکه شهرها از مفهوم کالبدی خود به یک سازمان اجتماعی ارتقاء یافتند،نقش گروه های اجتماعی در اداره شهرها بیش از پیش پر رنگ شده است و جوانان در فرایند های سازمانی نقش موثری ایفا خواهند کرد.
      
مهندس زاغ پشت ادامه داد:از این رو مدیریت شهری بعنوان یک حاکمیت محلی،مکانی مناسب برای مشارکت جوانان در اداره جامعه هستند و میتوانند با حمایت از جوانان نخبه الگویی مناسب برای حضور جوانان و تامین نیازهای آنان در جوامع باشند.

این عضو جوان شورا شهر ایزدشهرتصریح کرد:شهر شاداب شهری است که نیازهای جوانان را ببیند و از نقطه نظرات آنها در راستای رسیدن به شهری آرمانی بهره برد.

وی در پایان گفت:اگر شهری سر زنده و جامعه ای امیدوار میخواهیم باید جوانان را ببینیم و به آنها در رسیدن به شهری توسعه یافته و آرمانی اعتماد کنیم.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳