كدخبر: 9608 بدون دیدگاه

مهر تایید استاندار مازندران از عملکرد مطلوب شهردار ایزدشهر

تاریخ انتشار : در ساعت:
مهر تایید استاندار مازندران از عملکرد مطلوب شهردار ایزدشهر

️در حالی همایش شهرداران مازندران با حضور استاندار ، معاون عمرانی استاندار و مدیران کل حوزه معاونت عمرانی برگزار شد که احمد حسین زادگان در بخشی از سخنانش به عملکرد مطلوب شهرداری ایزدشهر در پاک نگه داشتن این شهر اشاره کرد. به گزارش قلم ما: احمد حسین زادگان در همایش شهرداران و شورای سازمان همیاری […]

️در حالی همایش شهرداران مازندران با حضور استاندار ، معاون عمرانی استاندار و مدیران کل حوزه معاونت عمرانی برگزار شد که احمد حسین زادگان در بخشی از سخنانش به عملکرد مطلوب شهرداری ایزدشهر در پاک نگه داشتن این شهر اشاره کرد.

به گزارش قلم ما:

احمد حسین زادگان در همایش شهرداران و شورای سازمان همیاری شهرداری های مازندران با بیان این که شهرداری ها؛ سیمای شهرها را در جهت رفاه و نشاط مردم متحول کنند، گفت: لازم است از ظرفیت های اجتماعی و مشارکت مردمی؛ برای اجرای بهینه برنامه های مدیریت شهری بهره گیری کنند.

وی با طرح این نکته که علیرغم ارایه خدمات و بردن زیرساخت ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی بویژه به مناطق روستایی متاسفانه مسایل معیشتی، اقتصادی در روستاها و رفاه و نشاط مردم در مناطق شهری به اندازه کافی مورد توجه قرار نگرفته است؛ به تبیین وظایف شهرداران در این راستا پرداخت و افزود : گردشگری بویژه در مناطق شهری باید به عنوان یک اولویت نگریسته شود و نمود پیدا کند.

️استاندار مازندران در بخشی از سخنان خود ضمن تقدیر از
#مهندس_اسحق_تونی_شهردار_ایزدشهر گفت: #ایزدشهر_نماد_یک_شهر_پاک_است.

️وی ادامه داد: فضاسازی زیبا، نورپردازی مناسب و پاک سازی خیابان ها و معابر از جمله اقدامات شایسته ای است که شهرداری ایزدشهر آنها را انجام می دهد.

️حسین زادگان تصریح کرد: هر مسافر و گردشگری که از ایزدشهر عبور می کند از بابت تمیزی و پاکی این شهر رضایت کاملی دارد.

️استاندار مازندران با تاکید بر اینکه شهرداری ایزدشهر می تواند الگوی مناسبی برای همه شهرداری ها باشد ، اظهار داشت: شهرداران نگاه مدرن تری در توسعه شهر و ایجاد رفاه برای شهروندان داشته باشند.

حسین زادگان ادامه داد: همه ی شهرداران می توانند مانند شهرداری ایزدشهر ، بحث توجه به فضای سبز را در اولیت های کاری خود قرار دهند.

️وی تاکید کرد: زیباسازی ورودی های شهر ایزدشهر یکی دیگر از نکات مثبت این شهر است که ضرورت دارد دیگر شهرها نیز به این مسئله توجه کنند.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳