كدخبر: 9679 بدون دیدگاه

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی آئین معارفه مهندس حسین زاده بعنوان شهردار جدید رویان برگزارشد.

تاریخ انتشار : در ساعت:
با حضور مسئولان استانی و شهرستانی آئین معارفه مهندس حسین زاده بعنوان شهردار جدید رویان برگزارشد.

به گزارش قلم ما: از شهرستان نور،آئین تکریم مهندس توکلی شهردار سابق رویان و معارفه مهندس حسین زاده شهردار جدید رویان با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران،نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی،فرماندار شهرستان نور امام جمعه نور و مدیران ادارات و نهادهای شهرستان نور […]

به گزارش قلم ما:

از شهرستان نور،آئین تکریم مهندس توکلی شهردار سابق رویان و معارفه مهندس حسین زاده شهردار جدید رویان با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران،نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی،فرماندار شهرستان نور امام جمعه نور و مدیران ادارات و نهادهای شهرستان نور برگزار شد.

❇️مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران:
بهره گیری از ظرفیت اندیشمندان برای دستیابی به توسعه پایدار

محمدی تاکامی در مراسم تودیع و معارفه شهردار رویان با تاکید بر توسعه پایدار و دستیابی به ان در حوزه مدیریت شهری اظهار داشت: وقتی کار عمرانی رضایت مردم را در پی نداشته باشد آن توسعه پایدار نخواهد بود.

وی اصل رسیدن به توسعه پایدار را اتصال میان مردم و مدیران دانست و گفت: با توجه به شرایط جامعه و اوضاع اقتصادی کشور، نیاز به آن داریم که با فکر و برنامه ریزی بهتر کاری کنیم که منجر به جلب سرمایه گذار برای توسعه پایدار شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری مازندران خواستار بهره گیری از ظرفیت اندیشمندان برای دستیابی به توسعه پایدار و تعریف برنامه راهبردی برای توسعه شهر شد.

تاکامی تاکید کرد: همه باید دست به دست هم دهند تا شهر به جایگاه واقعی و مطلوب خود برسد.

❇️رئیس شورای اسلامی شهر رویان:
این شهر تشنه خدمت است

محمدرضا بابایی هم در آیین معارفه شهردار جدید رویان اظهار کرد: امروز،روزی بسیار بزرگ برای این شهر ایت و باری دیگر سرنوشتی جدید برای شهر رویان رقم خواهد خورد.

وی افزود: امروز از مردی تکریم میشود که در دوره چهارم و پنجم شورای شهر سکان دار توسعه شهر بوده است.کسی که تمام تلاش خود را برای آبادانی این شهر بکار گرفته و در تاریخ شهر رویان نامی جاویدان را برای خود رقم زد و این نام جاویدان همیشه برای ما مورد افتخار است.

بابایی با بیان اینکه مهندس توکلی اکنون بعنوان مدیرکل دفتر فنی استانداری مازندران مشغول بکار است است گفت:امروز معارفه مهندس جعفر حسین زاده،جوانی است از سرزمین دلاوریها و رشادتها و شهر سرداران شهید علوی،شهید انشایی و سردار بابایی،جوانی که در کوچه پس کوچه های این شهر شاهد خدمتگزاری بوده است.

وی افزود: شورای اسلامی شهر رویان بر حسب وظیفه ذاتی خود از بین کاندیدها با پنج رای قاطع مهندس حسین‌زاده را به عنوان شهردار که شایستگی لازم را برای تصدی شهرداری داشت انتخاب نمودند.

بابایی در ادامه خاطرنشان کرد:شورای اسلامی شهر رویان برای توسعه و آبادانی شهر دوشادوش این شهردار جوان خواهند بود چرا که این شهر تشنه خدمت است.

وی در پایان خطاب به مسئولین استانی و شهرستانی افزود: مردم شهر رویانی مردمانی قدرشناس هستند و خدمت به این شهر را فراموش نخواهند کرد ولی با توجه به درآمد محدود و مشکلات مالی شهرداری خواهشمندیم نگاهی ویژه تر به شهر رویان داشته باشند و از شهردار جوان حمایت نمایند.

❇️امام جمعه نور:
رویان مردمانی متفکر و عالم دارد

حجت الاسلام قنبر علی احمدی با اشاره به اینکه انسانیت، انسان اقتضا می‌کند که مسئولیت پذیر باشد، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر رویان دارای تفکر ، اندیشه و تجربیات زیاد است و وفاق و وحدت همه جانبه‌ای​ را به نمایش گذاشتند و با ایجاد فضای مناسب و همکاری و هم افزایی سبب ارتقاء شهردار سابق شدند.

امام جمعه شهر نور با بیان اینکه شهر کهن رویان دارای مردم متفکر و عالم است و اقتضای چنین جایگاهی را دارد، تصریح‌کرد: امیدواریم شهردار جدید شهر رویان با همکاری شورای اسلامی شهر در این مسئولیت بدرخشد و لازمه آن ایجاد فضای باز است تا از متخصصان و تجربیات آن‌ها استفاده کند و با شناسایی آسیب ‌ها و چالشها با استفاده از ظرفیت‌ها برای رفع آن و ارتقاء شهر بهره بگیرد.

این مسئول در پایان از مردم خواست تا با حضور حداکثری در انتخابات. نماینده دانشمند، دلداده به ولایت و نظام و التزام عملی به اصل ولایت فقیه و جهادی که به فقرا نیز رسیدگی کند را انتخاب کند.

❇️فرماندار نور:
رویان با ظرفیت اجتماعی و اعضای شورای منسجم و هماهنگ فرصتی طلایی برای شهردار جدید است

فرماندار شهرستان نور در این مراسم با بیان اینکه شهر رویان هم ظرفیت اجتماعی لازم را دارد و هم دارای شورایی منسجم و هماهنگ است که فرصتی طلایی برای شهردار جدید است.

علی شادمان گفت:پیش اقداماتی را که مهندس توکلی شهردار سابق رویان و اعضای شورای اسلامی شهر انجام داده اند سکوی پرشی است برای توسعه و آبادانی تا شهردار جدید آن را به نتیجه برسانند.

❇️نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد:مدیر باید متخصص، امانت‌دار باشد و با سعه صدر هدفش خدمت به همه‌ی مردم باشد

علی اسماعیلی در این مراسم با اشاره به ۶۵سال سابقه شهرنشینی در رویان و وحدت و همدلی شورای اسلامی و مردم اظهار کرد: امروز رابطه پایدار، توسعه پایدار را رقم می زند و مدیر کل دفتر فنی استانداری مازندران که فردی ارزشی، متخصص، ولایتمدار و جهادی است از فرزندان این شهرستان است که به عنوان مسئول در استان مشغول خدمت است و این مایه افتخار است.

وی با تبریک به شهردار جدید شهر رویان خاطرنشان ‌کرد: حضور و حمایت مردم شریف رویان در این مراسم بار بار مسئولیت را سنگین‌تر کرد و حسین‌زاده شهردار جدید رویان که فرزند این سرزمین است بار سنگین این امانت را بر دوش گرفت.

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت با اشاره به مدیریت جهادی تصریح‌کرد: مدیر باید متخصص، امانت‌دار باشد و با سعه صدر هدفش خدمت به همه‌ی مردم باشد.

این مسئول با اشاره به خدمات انجام شده مانند آب شرب ، پل غیر همسطح، مرکز اورژانس ۱۱۵, درمانگاه، کمربندی و… در شهرستان افزود: بزرگترین مشکل شهرستان بالا بودن آب سطحی است که با تلاش مدیران رفع مشکل فاضلاب رویان، نور، ایزدشهر در بودجه ملی قرار گرفت و دولت موظف شد که آن را به پایان برساند.

❇️مدیر کل دفتر فنی استانداری مازندران:
رویان بسترهای لازم را برای رشد و ترقی دارد

شهردار سابق رویان در این مراسم با اشاره به خدمتگزار ی به مردم اظهار کرد: شهرستان نور در همه‌ی عرصه ‌ها حرفی برای گفتن دارد و با توجه به ۱۷سال خدمتگزاری به عنوان شهردار در بلده، ایزدشهر و رویان خدمت به شهرستان را خدمت به خانه خود می‌دانم و این یک اصل است.

وی با بیان اینکه مردم بهترین داور در پردازش عملکرد مدیران هستند خاطرنشان کرد: در ۶سال خدمت به عنوان شهردار در شهر رویان با همراهی شورای شهر و مسئولان شهرستان برای ایفای تعهدات به مردم از هیچ تلاشی کوتاهی نکردم.

مدیر کل دفتر فنی استانداری مازندران با اشاره به اینکه مسیر شهر رویان برای یک شهر سالم و زیبا هموار شد،تصریح‌کرد: رویان بسترهای لازم را برای رشد دارد و امیدواریم شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و همه مردم تلاش کنند تا بتوانیم شهری را به میراث بگذاریم که در شأن مردم رویان باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه رویان از زمانی که اسمش رویان شد رویش را در خودش تجربه کرد،ایجاد فرهنگسرای شهرداری رویان را ضروری دانست و افزود: امیدواریم شهردار و شورای اسلامی شهر با تدارک فضای مناسب که حداقل بتواند در خودش جمعیت یکهزار نفری را جای دهد را به عنوان یک پروژه ماندگار کلید بزنند.

❇️شهردار جدید رویان:
صدای مردم شهرم را شنیدم

مهندس حسین زاده در این مراسم با تقدیر از اعضای شورای اسلامی شهر رویان که با پنج رای قاطع تصدی شهرداری را به وی واگذار کردند بیان کرد:از همه شما عزیزان و شهروندان میخواهم تا با همدلی و وحدت مرا برای تحقق رویان آرمان شهر گردشگری یاری رسانید.

وی اظهار کرد: امروز برای من یک روز ویژه خواهد بود بواسطه اینکه مردم با حضورشان به من گفتند چقدر این بار مسئولیت بر دوش من سنگین است و چقدر باید تلاش کنم تا از شرمندگی حضور شهروندان عزیز در آییم.

مهندس حسین زاده گفت:صدای شما را شنیدم و مطمئن باشید لحظه ای برای توسعه و آبادانی این شهر کوتاه نخواهم آمد و تا آخرین نفس به مردم شهرم خدمت خواهم کرد.

شهرداری رویان

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳