كدخبر: 15813 بدون دیدگاه

همزمان با ایام دهه فجر بوستان حاشیه پارک پروژه سبزه رود شرقی با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار : در ساعت:
همزمان با ایام دهه فجر بوستان حاشیه پارک پروژه سبزه رود شرقی با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید

با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر رویان و با حضور مهندس فرزانه نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری رویان و جمعی از شهروندان حاشیه پروژه پارک سبزه رود شرقی به بهره برداری رسید. به گزارش قلم […]

با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر رویان و با حضور مهندس فرزانه نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری رویان و جمعی از شهروندان حاشیه پروژه پارک سبزه رود شرقی به بهره برداری رسید.

به گزارش قلم ما:

مهندس جعفر حسین زاده شهردار رویان در این مراسم اظهار کرد: این پروژه با تلاش های اعضای محترم شورای اسلامی شهر و زحمات بی وقفه واحدهای شهرداری آماده بهره برداری شد.

مهندس حسین زاده با بیان اینکه تمام تلاش مجموعه شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر ارائه خدمات به شهروندان عزیز رویان است افزود:در همین راستا این پروژه به عنوان پیاده راه سلامت، مسیر پیاده روی و گردشگری بسیار زیبا با زمانبندی سه ماهه در حاشیه رودخانه سبزه رود افتتاح شد.

شهردار رویان خاطرنشان کرد : هزینه ای که برای این پروژه شده است مبلغی بالغ بر۲۶ میلیارد ریال بود.

حسین‌زاده ادامه داد: علیرغم تمام شرایط سخت تورم و مشکلات اقتصادی که کشورمان با آن دست و پنجه نرم می کند ، مجموعه شهرداری و شورای شهر رویان تمام تلاش خود را کرد تا بتواند در ایام دهه فجر این پروژه بزرگ را تقدیم شهروندان عزیز بکند.

شهردار رویان در ادامه از افتتاح و بهره برداری عمرانی و گردشگری رستوران ساحلی شهر رویان و بازار ماهی فروشان با ۲۵ غرفه تا مبعث حضرت رسول اکرم (ص) خبر داد.

دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور هم ضمن گرامیداشت ایام مبارک فجر اظهار کرد:
تلاش های مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر رویان در ارائه خدمات به شهروندان قابل ستایش است.

دکتر شادمان افزود:شهر رویان استعداد همه نوع پیشرفت و توسعه را دارد که امیدواریم با حضور سرمایه گذار ۳هزار میلیارد تومانی شاهد تحول تازه ای در شهر رویان باشیم.

کامبخش سالاریان رئیس شورای اسلامی شهر رویان هم در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های مهندس حسین زاده شهردار رویان و همه همکاران مجموعه شهرداری اظهار کرد:این پروژه با تلاشهای مجموعه شهرداری در مدت سه ماه به بهره برداری رسید و امروز در ایام دهه فجر شاهد این اتفاق مبارک هستیم.

 

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳