كدخبر: 9553 بدون دیدگاه

همزمان باهفته دولت پروژه اولین زمین چمن مصنوعی شهر ایزدشهر به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار : در ساعت:
همزمان باهفته دولت پروژه اولین زمین چمن مصنوعی شهر ایزدشهر به بهره برداری رسید

به گزارش #اختصاصی_قلم_ما: همزمان با #هفته_دولت با حضور دکتر اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور.،مهندس تونی شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، حجت الاسلام رزاقی امام جمعه ایزدشهر و شهروندان ایزدشهری #اولین زمین_چمن_مصنوعی ایزدشهر در زمینی به مساحت ۱۰۰۰متر مربع به بهره برداری رسید. ?#این_پروژه از #محل_اعتبارات_داخلی […]

به گزارش #اختصاصی_قلم_ما:

همزمان با #هفته_دولت با حضور دکتر اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور.،مهندس تونی شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، حجت الاسلام رزاقی امام جمعه ایزدشهر و شهروندان ایزدشهری
#اولین زمین_چمن_مصنوعی ایزدشهر در زمینی به مساحت ۱۰۰۰متر مربع به بهره برداری رسید.

?#این_پروژه از #محل_اعتبارات_داخلی #شهرداری_هزینه_شده_است

❇️ #شهردار_ایزدشهر در این مراسم اظهار کرد:
پروژه اولین زمین چمن مصنوعی شهر ایزدشهر در زمینی به مساحت ۱۰۰۰متر مربع که تماما از اعتبارات داخلی شهرداری ایزدشهر هزینه شده است و امیدواریم این مهم که بدست همکاران خوب شهرداری به سرانجام رسیده است مورد تایید مردم عزیز ایزدشهر واقع شود.

❇️این مسئول گفت:همانطوری که به مردم خوب ایزدشهر قول داده بودیم تا فقط در حوزه عمرانی و یک بخش کار نکنیم و در همه حوزه ها تمام تلاشمان را بکنیم تا بتوانیم به شهروندان عزیز ایزدشهر خدمت نماییم، امروز میتوانم بعد از دوسال در کمال خضوح اعلام کنم که در همه حوزه ها،فرهنگی،ورزشی،عمرانی که در حد وسع توانستیم برای مردم عزیز کار بکنیم .

❇️ #مهندس_تونی افزود:حسی که از گذشته داشتم و آمدم تا خدایی نکرده کاری نکنیم که آینده شهر ایزدشهر ذره ای بر اساس برنامه ریزی غلط ما به مسیری برود که نشود آن مسیر را درست کرد.

❇️این مسئول ادامه داد:امروز میتوانم این ادعا را داشته باشم که در شهر ایزدشهر و با مردم فهیم و دانای ایزدشهر که فکر میکنم اگر با حوصله و برنامه ریزی کار کنیم تمام زیرساختهای اولیه در شهر ایزدشهر وجود دارد.

❇️مهندس تونی با تصریح کرد: اگر هیجان در ایزدشهر وجود داشته باشد و برنامه ریزی نباشد و لحظه ای این مسیر را به اشتباه برویم آن تصوری که بنده و اعضای محترم شورا از آینده ایزدشهر داریم قطعا به سرانجام نخواهد رسید و مردم عزیز ما ضرر زیادی خواهند کرد.

❇️وی در ادامه با تقدیر از اعضای محترم شورا اسلامی شهر ایزدشهر گفت:با تدبیری ها راهنمایی ها و ارشادهایی و آموزشهای لازمی که در نهایت آرامش به ما دادند توانستیم برنامه ریزی درست برای پروژه ها انجام دهیم.

❇️شهردار ایزدشهر با تاکید بر اینکه در هفته آینده سرمایه گذار ما در حوزه جنگل به مرحله اجرایی می رسد و این موضوع را ما کمتر در شهرداری های ایران داریم اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه ریزی های ما این بود،تا تجهیزات ماشین آلات شهرداری را کامل کنیم و امروز با همت و تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر توانستیم ۶ خودرو بگیریم و ۲۵ شهریور لودری به شهرداری میآوریم که ۱۰۰٪ رایگان است و با پیگیری های نماینده محترم و بنده و اعضای شورای اسلامی شهر از بین ۱۲۶۵ شهرداری فقط ۱۱ لودر در ایران توزیع شده است که شهرداری ایزدشهر یکی از این ۱۱ شهرداری است و در استان مازندران فقط شهرداری ایزدشهر توانست این امتیاز را ازآن خود بکند.

❇️وی اضافه کرد:این تلاشها نشان دهنده این است که ما در نهایت آرامش میتوانیم روزنه‌هایی که وجود دارد را با همکاری و همت مسئولین محترم شهرستان پیگیری کنیم و گامهای موثری برای منطقه برداریم.

❇️مهندس تونی خطاب به نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد خاطرنشان کرد:در آیین کلنگ زنی حمام از شما خواستیم تا برای ۱۶کیلومتر آسفالتی که انجام دادیم پیگیری کنید تا بتوانیم قیر آن را وزارت راه و شهرسازی بگیریم امیدواریم با پیگیری شما به نتیجه برسیم.

❇️این مسئول در ادامه افزود:تمام مسیرهای کشاورزی ما بالغ بر ۷۰٪ در حال زیرسازی برای انجام آسفالت هست و امیدواریم تا اواسط مهرماه این مهم به سرانجام برسد.

❇️شهردار ایزدشهر اضافه کرد:خیابان ساحلی کلنگ آن به زمین زده شده است و بخش اول آن در فاز یک از گلسار ۹بسمت گسار ۱۵در حال اجرا است.
تعریض ضلع جنوبی پل بهارنارنج هم در حال انجام است.

❇️این مسئول با اشاره به پیشرفت همچنین پروژه حمام تفریحی و گردشگری در حال انجام گفت: این پروژه در کشور نمونه است و سونا،جکوزی،اتاق ماساژ،همزمان برای خانم ها و آقایان برنامه ریزی شده است که مورد تمسخر برخی اشخاص قرار میگیرد که چرا برای این حمام هزینه شده است،درصورتی که این حمام پروژه ای متفاوتی در حوزه گردشگری کشور میباشد
و از همه میخواهیم بدور از همه سوظن ها و بدگمانی ها در کنار ما بفکر توسعه و آبادانی این شهر باشند.

❇️شهردار ایزدشهر در پایان با تقدیر از همه شوراها و مسئولین ادوار گذشته گفت:اگر امروز ما با آرامش در این شهر پروژه ای را به سرانجام میرسانیم بخاطر این است از گذشته این بستر برایمان فراهم شده است.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳