كدخبر: 11329 بدون دیدگاه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان: فرمانداری که از همه نوری تر است/ برای توسعه شهرستان باید فرش سرمایه گذاران باشیم و از آنها حمایت کنیم

تاریخ انتشار : در ساعت:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان: فرمانداری که از همه نوری تر است/ برای توسعه شهرستان باید فرش سرمایه گذاران باشیم و از آنها حمایت کنیم

داوود فلاح در گفتگوی اختصاصی با #قلم_ما اظهار کرد: سینما امید شهرستان نور با سماجت ها،پیگیری های و دلسوزی های دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور بزودی اجرایی خواهد شد. ✅رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور خاطر نشان کرد:۱۰ شهریور ۹۹ با جلسه ای که با حضور فرماندار،بنده ،رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار […]

داوود فلاح در گفتگوی اختصاصی با #قلم_ما اظهار کرد: سینما امید شهرستان نور با سماجت ها،پیگیری های و دلسوزی های دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور بزودی اجرایی خواهد شد.

✅رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور خاطر نشان کرد:۱۰ شهریور ۹۹ با جلسه ای که با حضور فرماندار،بنده ،رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار نور در دفتر مهندس رازجویان معاون عمرانی استانداری مازندران برگزار شد به نتایج خوبی رسیدیم و بزودی شاهد این اتفاق مهم فرهنگی،هنری در شهرستان خواهیم بود.

✅ وی بیان کرد:ما بر اساس پیشرفت کاری و با کمک سازمان شهرداری ها و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بابت کمک به این پروژه خواهد شد.

✅فلاح افزود:بنده افتخار میکنم که این پروژه در زمان مدیریت بنده بعنوان متولی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اجرایی خواهد شد.

✅ وی گفت:من بعنوان یک شهروند نوری از فرماندار محترم شهرستان تشکر میکنم که از همه ما،نوری تر است و با تمام توان خود تمامی معضلات و مشکلات شهر را پیگیری میکنند و باعث دلگرمی مردم هستند.

✅این مسئول خاطر نشان کرد:من از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نور تقاضا دارم تا این قضیه را به جد پیگیری کنند،شهروندان نوری با توجه به سابقه فرهنگ و تمدن این منطقه باید سالیان پیش صاحب سینما میشدند.

✅ فلاح در ادامه افزود:تا چند مدت قبل بعنوان یک آرزوی دست نیافتنی بود که با تلاش ها و پیگیری های مستمر فرماندار و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان،جناب آقای زارع مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد استان مازندران و دکتر اسماعیلی نماینده پیشین مردم شهرستان های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی به این مهم و خواسته بحق شهروندان توجه شده و اگر همه اقدمات به موقع انجام شود شب عید شاهد بهره برداری این پروژه خواهیم بود‌.

✅این مسئول فرهنگی گفت:این پروژه ۷۳۰ متر زیربنا و سه سالن از قبیل سالن ۱۲۰ نفره، سالن ۹۵ نفره و سالن ۷۲ نفره و جمعا دارای ۲۸۸ صندلی است که هر سالن بصورت مجزا فیلم اکران خواهد شد.

✅فلاح گفت:بهترین فضای سینمایی امید کشور متعلق به شهرستان نور است و باید از شهرداری نور تقدیر ویژه داشته باشم که زمینی مناسبی را برای احداث این پروژه مهم فرهنگی در اختیار گذاشتند‌.

✅ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد نور اضافه کرد:همه سالنهای پردیس سینمایی امید در کشور بر اساس موقعیت جغرافیایی و طبیعی همان منطقه احداث شد و سالن سینمایی امید شهرستان نور هم در بخاطر وجود ساحل دریای خزر در استان مازندران شکل این پروژه بصورت یک مرغ دریایی تعریف شده است.

✅وی گفت؛با احداث این پروژه قطعا شاهد اشتغالزایی هم خواهیم بود و هم اشتغال مستقیم و هم اشتغالزایی غیر مستقیم ایجاد خواهد کرد و چون تردد شهروندان و گردشگران صورت میگیرد بهترین فرصت برای ایجاد مشاغل ساحلی است که نقش مهمی در صنعت اشتغالزایی شهرستان خواهد داشت.

✅فلاح در پایان بیان کرد:شهرستان نور فرصت های زیادی در راستای سرمایه گذاری در حوزه فرهنگی و هنری دارد و ما باید سرمایه گذران حوزه فرهنگی و هنری را جذب بکنیم و فرش زیر پای سرمایه گذران باشیم چون در حقیقت با استقبال و حمایت از سرمایه گذاران شاهد رشد و توسعه فرهنگی و هنری شهرستان باشیم.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳