كدخبر: 9279 بدون دیدگاه

‍رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور خبر داد: آغاز برنامه های چهل سالگی انقلاب اسلامی در شهرستان نور با افتتاح نمایشگاه مطبوعات

تاریخ انتشار : در ساعت:
‍رئیس اداره فرهنگ و  ارشاد اسلامی شهرستان نور خبر داد:  آغاز برنامه های چهل سالگی  انقلاب اسلامی در شهرستان نور با افتتاح  نمایشگاه مطبوعات

به گزارش قلم ما: . داوود فلاح در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مااظهار کرد:نمایشگاه رسانه و مطبوعات با هماهنگی سرکارخانم دمیرچی نماینده خانه مطبوعات در شهرستان و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور از ۱۲ بهمن ماه استارت خواهد خورد که محصول کارهای خبری همه بچه های رسانه شهرستان است. ?رئیس اداره فرهنگ […]

به گزارش قلم ما:
.
داوود فلاح در گفتگوی اختصاصی با
خبرنگار مااظهار کرد:نمایشگاه رسانه و مطبوعات با هماهنگی سرکارخانم دمیرچی نماینده خانه مطبوعات در شهرستان و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور از ۱۲ بهمن ماه استارت خواهد خورد که محصول کارهای خبری همه بچه های رسانه شهرستان است.

?رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان نور با بیان اینکه ما در شهرستان نور بهترین خبرنگاران را داریم و هیچ مشکلی در این خصوص نداریم افزود:
خبرنگاران شهرستان ما همگی با تجربه هستند و این یک حسن است که خبرنگاران ما به نحو خوبی به انعکاس اخبار شهرستان می پردازند.

?فلاح ادامه داد: امیدواریم به نحو شایسته ای افتتاح برنامه های شهرستان را با همکاری رسانه و مطبوعات شهرستان آغاز خواهیم کرد.

?وی در ادامه تشریح کرد:همچنین جشنواره فرهنگی،هنری چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران بنام شهید علی جمشیدی که از دوماه قبل ما در پی هرچه باشکوهتر این جشنواره هستیم که تا کنون بیش از ۱۰۰۰ اثر در بخشهای مختلف هنری،بویژه نقاشی از استقبال بسیار خوبی برخوردار بود.

?فلاح گفت:یکی از اهداف ما در این جشنواره این است که نسل نوجوان و جوان را دخالت دهیم در این کار ،واقعا خوشحالم از این که آثاری به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که خانواده های این بچه ها انقلاب را درک نکرده و ندیده اند ولی بچه ها چه خوب با ارسال نقاشی به ما ثابت کردند که انقلاب اسلامی ما چه عظمتی دارد و این خیلی مهم است.

?وی گفت:داوری جشنواره آغاز بکار کرده است و از خوشنویسی شروع کردیم و داوران خیلی با حساسیت به کارها رتبه داده اند.

?رئیس ارشاد نور افزود:امروز هم داوری نقاشی با حساسیت خیلی بالایی شروع بکار کرده است و چندتن از اساتید برجسته شهرستان نور داوری این بخش را برعهده دارند.

?فلاح در ادامه خبر داد: انجمن مد و لباس تشکیل شد و بزودی نمایشگاه طراحی،مد و لباس را برای نخستین بار در شهرستان خواهیم داشت که هنرمندان و طراحان لباس شهرستان نور در این نمایشگاه شرکت خواهند داشت.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳