كدخبر: 11145 بدون دیدگاه

همزمان با هفته دولت دکل مخابراتی دشت نور افتتاح شد

تاریخ انتشار : در ساعت:
همزمان با هفته دولت دکل مخابراتی دشت نور افتتاح شد

همزمان با هفته دولت دکل مخابراتی دشت نور با حضور فرماندار شهرستان نور و مدیران شهرستانی به بهره برداری رسید. به گزارش قلم ما : فرماندار شهرستان نور ضمن تقدیر از مهندس سیروس کبیری مدیرعامل مجتمع تفریحی توریستی دشت نور بخاطر اهدا زمین دکل مخابراتی دشت نور و تلاش های مهندس گرجی مدیریت مجموعه اظهار […]

همزمان با هفته دولت دکل مخابراتی دشت نور با حضور فرماندار شهرستان نور و مدیران شهرستانی به بهره برداری رسید.

به گزارش قلم ما :

فرماندار شهرستان نور ضمن تقدیر از
مهندس سیروس کبیری مدیرعامل مجتمع تفریحی توریستی دشت نور بخاطر اهدا زمین دکل مخابراتی دشت نور و تلاش های مهندس گرجی مدیریت مجموعه اظهار کرد؛مجموعه تفریحی توریستی دشت نوریکی از برندهای گردشگری کشور در استان مازندران است که نقش تاثیرگذاری در توسعه گردشگری شهرستان و  اشتغالزایی جوانان منطقه دارد.

دکتر شادمان افزود:با نصب این دکل مخابراتی مشکلات مردم روستای افراسیابکلا و روستاهای اطرف مرتفع میگردد.

مهندس گرجی مدیریت مجموعه تفریحی توریستی دشت نور با بیان اینکه یکی از مهمترین معضلات مردم افراسیابکلا نداشتن آنتن موبایل بود اضافه کرد:در سال ۹۷ که وزیر ارتباطات مهمان این مجتمع بودند با رایزنی ها و پیگیریها و با شرط اهدای زمین توسط مجتمع تفریحی توریستی دشت نور موافقت خود را با نصب دکل در این روستا اعلام کردند.

مدیر مجتمع تفریحی توریستی دشت نور افزود:
از آنجایی که یکی از اولویت های این مجموعه رفاه و آسایش گردشگران و مردم است سریعا زمینی را برای نصب دکل مخابراتی اهدا نمودند که امروز ما شاهد به بار نشستن این تلاش ها و افتتاح آن هستیم.

این پروژه با هدف تقویت آنتن دهی روستاهای افراسیابکلا، کلین خونی،هردرود،کاردگرکلا و آرویج کلا صورت گرفته است که جا دارد از جناب دکتر شادمان فرماندار محترم و مهندس یزدی نژاد رئیس اداره مخابرات شهرستان
که همکاری های لازم را با این مجموعه دارند قدر دانی نمایم،همچنین از مهندس سیروس کبیری مدیرعامل مجتمع تفریحی توریستی دشت نور که با اهدای زمین برای دکل مخابراتی گامی تاثیرگذار در توسعه و زیر ساخت های گردشگری شهرستان برداشتند و مشکلات چندین روستای شهرستان را هموار نمودند.

در ادامه مهندس یزدی نژاد رئیس اداره مخابرات شهرستان اظهار کرد:
پروژه دکل مخابراتی دشت نور سایت موبایل نسل ۴ همراه اول است که هم دشت نور و هم روستاهای افراسیابکلا،کلین خونی،هردرود،بخشی از کاردگرکلا و آرویج کلا از آن برخوردار خواهد شد.

وی گفت:این پروژه با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان نصب و راه اندازی شده است که نتیجه پیگیری های ویژه دکتر شادمان و همکاری های خیلی خوب آقای مهندس کبیری مدیرعامل مجتمع تفریحی توریستی دشت نور و آقای مهندس گرجی مدیریت این مجموعه است که جا دارد تشکر ویژه ای داشته باشم.

 

   

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳