كدخبر: 16857 بدون دیدگاه

با حضور مدیر کل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی استان مازندران مدرن ترین استخر غرب استان مازندران به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار : در ساعت:
با حضور مدیر کل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی استان مازندران مدرن ترین استخر غرب استان مازندران به بهره برداری رسید

با حضور مدیرکل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی استان مازندران مدرن ترین استخر غرب استان مازندران در هفته گردشگری به بهره‌برداری رسید به گزارش قلم ما،همزمان با هفته گردشگری با حضور برزگر مدیرکل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی،مهندس توکلی فرماندار شهرستان نور،مهندس سیروس کبیری سرمایه گذار و مهندس گرجی مدیریت مجموعه تفریحی توریستی […]

با حضور مدیرکل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی استان مازندران مدرن ترین استخر غرب استان مازندران در هفته گردشگری به بهره‌برداری رسید

به گزارش قلم ما،همزمان با هفته گردشگری با حضور برزگر مدیرکل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی،مهندس توکلی فرماندار شهرستان نور،مهندس سیروس کبیری سرمایه گذار و مهندس گرجی مدیریت مجموعه تفریحی توریستی دشت و جمعی از مسئولان شهرستانی استخر چهارفصل مجموعه دشت نور به بهره برداری رسید.

مدیرکل میراث‌فرهنگی. گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با تقدیر از زحمات برادران سیروس کبیری سرمایه گذاران مجتمع تفریحی توریستی دشت نور عنوان کرد:این مجموعه با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد می‌تواند بعنوان یک برند ملی و پایلوت گردشگری در کشور معرفی شود.

برزگر در ادامه با اشاره به برنامه‌های ویژه هفته گردشگری و افتتاح ۱۱ پروژه گردشگری که خوشبختانه به مرحله بهره‌برداری رسیده است گفت:متاسفانه علی‌رغم ظرفیت‌های خوبی که دارد از جایگاه قابل توجهی برخوردار نیست همه ظرفیت‌های خداوندی کوه، جنگل، دشت و دریا در این شهرستان مهیاست اما در خدمت گردشگری نیست و بدون شک من و همکارانم در این مقوله بی‌تقصیر نیستیم.

مدیرکل گردشگری افزود:در حوزه روستایی به ویژه در کوه‌پایه و کوهستان این شهرستان ظرفیت خوبی را در زمینه گردشگری روستایی داریم اما با وجود این همه پتانسیل تنها شش اقامتگاه بوم‌گردی در این شهرستان احداث شده است که آمار خوبی نیست.

برزگر خاطرنشان کرد؛خوشبختانه در سال ۱۴۰۲ مبحث تسهیلات که مهمترین معضل در زمینه سرمایه‌گذاری است حل می‌شود و این شرایط فراهم شده و در واگذاری و تخصیص اعتبارات مشکلی نداریم.

در ادامه مهندس سیروس کبیری سرمایه گذار مجتمع تفریحی توریستی دشت نور با بیان اینکه مهمترین هدف ما توسعه صنعت گردشگری در راستای اشتغالزایی برای مردم این منطقه است خاطرنشان کرد:جذب گردشگر یکی از بهترین ظرفیت های اقتصادی در این منطقه است وتمام تلاش ما این است تا با امکانات تفریحی،توریستی و جذب گردشگران داخلی و خارجی در جهت اعتلای اقتصادی منطقه گام های موثری برداریم.

سرمایه گذار مجتمع تفریحی توریستی دشت نور در ادامه گفت:این مجموعه با توجه به فراهم کردن زیرساخت های مورد نیاز برای گردشگران با تنوع خدمات گردشگری مناسب و جذب گردشگران داخلی و خارجی میتواند با کشورهای ترکیه و دبی رقابت نماید و در آینده ای نزدیک شاهد اتفاقات خوبی در این مجموعه باشیم.

سالاریان رئیس اداره میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی شهرستان نور هم در این مراسم با اشاره به نقش تاثیرگذار مجتمع تفریحی توریستی دشت نور در جذب گردشگران و توسعه صنعت گردشگری در شهرستان نور بیان داشت:این مجموعه با توجه به توسعه زیرساخت‌های لازمی که برای گردشگران فراهم آورده است در ایجاد اشتغالزایی هم نقش موثری ایفا میکند.

سالاریان افزود:استخر چهارفصل مجموعه تفریحی توریستی دشت نور در زمینی به مساحت ۵هزار متر مربع با هزینه ای بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان از اعتبارات شخصی سرمایه گذار به بهره‌برداری و برای ۱۵ نفر بصورت مستقیم ایجاد اشتغال نموده است.

گفتنی است در پایان از بخش های مختلف مجتمع تفریحی توریستی دشت نور با حضور همه مسئولان بازدید بعمل آمد.

 

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳