كدخبر: 10458 بدون دیدگاه

فرماندار شهرستان نور تاکید کرد:رسانه باید خلاق باشد و در جامعه همدلی و تعامل را فرهنگ سازی کند

تاریخ انتشار : در ساعت:
فرماندار شهرستان نور تاکید کرد:رسانه باید خلاق باشد و در جامعه همدلی و تعامل را فرهنگ سازی کند

شادمان با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها افزود: روابط عمومی‌ها می‌توانند بهترین مشاوران مدیران باشند و مردم باید در هر حوزه یا دستگاه ادارات پوشش داده شوند و برای رفع مشکلات آن‌ها اقدامات لازم انجام شود.

دومین همایش تجلیل از روابط عمومی‌های ادارات شهرستان نور با حضور رقیه صفری سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری، امام جمعه نور، فرماندار شهرستان، شهرداران و شوراهای اسلامی و مسئولان، روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه شهرستان نور برگزار شد.

به گزارش قلم ما:

علی شادمان در این همایش با اشاره به مسئولیت روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه اظهارکرد: همدلی و اتحاد در شهرستان سبب وفاق و آرامش خاطر مردم می شود و در ایام کرونا شهرستان نور باهمت بهداشت و درمان، پزشکان و پرستاران، اطلاع رسانی صحیح، رعایت بهداشت، مدیریت و حضور همه در صحنه خوش درخشید.
وی گفت: اوج توسعه در این فضای منطقی در حال شکل گیری است و اگر دل‌ها یکی شود و هدف، کار برای مردم باشد در درجه اول خداوند متعال کمک رسانی می‌کند و توفیقات برای ملت حاصل می‌شود.
فرماندار نور با اشاره به رسالت خبرنگاران تأکید کرد: آگاهی بخشی به مردم با رعایت اخلاق حرفه ای و حفظ حریم مطابق با معیارهای اخلاقی از ضروریات این حرفه است.
این مسئول با اشاره به اینکه نقش رسانه بسیار حساس و تأثیرگذار است، یادآورشد: رسانه باید خلاق و در جامعه همدلی و تعامل را فرهنگ سازی کند.
شادمان با اشاره به سخنان رهبری در ادامه افزود: مقام معظم رهبری فرمودند در کنار انتقاد پیشنهاد هم داشته باشیم و رسانه زبان مردم است که باید سازنده باشد و با لمس مشکلات مردم برای رفع آن در جامعه تلاش کند.
وی با اشاره به حوزه سینما در شهرستان خاطرنشان کرد: ۲۰ سینما برای ۲۰ استان در کشور و یک سینما سهم استان مازندران بود که با عنایت زارع مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و پیگیری‌های رئیس اداره ارشاد شهرستان، شهرداری و شورای شهر در این زمینه وارد عمل شد و امیدواریم شورای شهر با همدلی و تعامل به کارشان ادامه دهند.
فرماندار نور تصریح کرد: با توجه به اجرای مراحل قانونی، پیمانکار مناسب در مناقصه شرکت نکرد و در ادامه کار باید مراحل بعدی از نظر قانون بعد از شهرداری و انطباق در حوزه استانداری پیگیری شود که در حال حاضر این مراحل انجام شد که با بررسی در استان و نظر استاندار مازندران در چند روز آینده وضعیت سینما در شهرستان مشخص می‌شود.
این مسئول با اشاره به پارک جنگلی ایزدشهر و نور اظهارکرد: شهرستان نور در حوزه پارک جنگلی باید سریع تر عمل کند و شهرداری ایزدشهر در این راستا با ۴۰۰ میلیارد تومان در این شرایط کارش را آغاز کرد و حقوق ماهیانه پرداخت و تیم حفاظتی تشکیل شد که نقشه‌ها نیز در حال اجرایی شدن است.
شادمان با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها افزود: روابط عمومی‌ها می‌توانند بهترین مشاوران مدیران باشند و مردم باید در هر حوزه یا دستگاه ادارات پوشش داده شوند و برای رفع مشکلات آن‌ها اقدامات لازم انجام شود.
وی خاطرنشان کرد: امکانات و زیرساخت‌ها در شهرستان با این حجم مسافر پاسخگو نیست و شرایط برای مردم بحرانی و فشار کار برای مدیران بیشتر می‌شود اما باید برای آرامش و آسایش مردم شبانه روزی تلاش کنیم.
فرماندار نور با اشاره به پهلوگرفتن کشتی‌های ایرانی در ونزوئلا اظهارکرد: کشتی‌های کشور ایران اسلامی در میان حجم عظیم فشارهای امنیتی آمریکا به مقصد رسیدند که این یک عزت ملی است .
این مسئول با اشاره به شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: سردار شهید یک اسطوره و هویت ملی است که سبب افتخار و سربلندی ملت است، قهرمانی که در تاریخ ماندگار شد.
شادمان گفت: مدیر با نشستن در اتاق موفق نمی‌شود و برای موفقیت باید نظارت مستقیم بر پروژه‌ها داشته باشد و شهرستان نور در حوزه آب با مشکلاتی روبرو است که با اضافه کردن چاه و افزایش ظرفیت منبع مشکلات رفع می شود.
وی با اشاره به اینکه میدان تره بار از نیازهای ضروری برای شهرستان نور است، تأکید کرد: میدان میوه و تره بار می‌تواند هزینه کرایه‌ها را برای فروشندگان حذف و سبب کاهش قیمت محصول برای مصرف کنندگان و مردم باشد که با برخورد مناسب و ارج نهادن برای سرمایه گذار این فضا می‌تواند برای مردم شهرستان فراهم شود.
فرماندار نور با تأکید بر ضرورت نظارت قاطع بر اجرای پروژه‌ها افزود: باید نظارت بر کارها و پروژه‌ها جدی باشد و علت ضعف در اجرای پروژه‌ها کاهلی در نظارت صحیح و قاطع است.
وی با اشاره به حقوق مردم گفت: از حقوق مردم کوتاه نمی‌آیم، هر چند روز، چند ماه و یا چند سال که زمان باشد.

 

گفتنی است در این مراسم  بهمن توکلی مدیر شورای روابط عمومی شهرستان و سید علی حسینی مسئول روابط عمومی شهرداری نور به نمایندگی از روابط عمومی ادارات شهرستان و امین قجر به نمایندگی از خبرنگاران شهرستان مشکلات و دغدغه های این قشر را بیان کردند.

 

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳