همزمان در چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی پروژه های شهرداری چمستان با اعتباری بالغ بر ۵۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید

همزمان در چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی پروژه های شهرداری چمستان با اعتباری بالغ بر ۵۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید به گزارش پایگاه خبری قلم ما،آیین افتتاحیه و کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی شهرداری چمستان بمناسبت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور پولادی فرماندار شهرستان نور،  موسوی امام جمعه چمستان، مهندس […]

همزمان در چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی پروژه های شهرداری چمستان با اعتباری بالغ بر ۵۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید

به گزارش پایگاه خبری قلم ما،آیین افتتاحیه و کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی شهرداری چمستان بمناسبت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور پولادی فرماندار شهرستان نور،  موسوی امام جمعه چمستان، مهندس داداشپور بخشدار ، مهندس تونی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر چمستان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان نور برگزار شد.

مهندس اسحاق تونی شهردار چمستان در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر عنوان کرد: در لیستی که همکاران تهیه کردند و مطالعه میکردم دیدم که در حوزه‌های مختلف توانستیم خدمات شایسته ای به شهروندان ارائه دهیم.

اسحاق در ادامه گفت: بیش از ۹۰ درصد کوچه معابر شهر چمستان در طی دو سالی که در خدمت مردم هستیم آسفالت شده است و در سال جاری بیش از ۳۵میلیارد تومان با ۱۱۰ هزار متر مربع آسفالت در حوزه شهری انجام شد و ادامه دارد.

شهردار چمستان در ادامه افزود:با کارشناسی که دوستان ما در حوزه عمرانی و اعضای شورای شهر داشتند، در سال آینده ما آسفالت خیابان و معابر خاکی در شهر نخواهیم داشت.

مهندس تونی  با اشاره به اقدامات انجام شده در شهر چمستان گفت:  در سال جاری ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع با مبلغ ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پیاده رو سازی انجام شد و از روز اول تا کنون حدود ۱۰۰ هزار متر مربع پیاده سازی انجام شد.

شهردار چمستان در ادامه افزود:  جمع آوری آب‌های سطحی در شهر چمستان یکی از اقدامات اساسی در این مدت بود که با تدبیر همکاران قبل از هر بارندگی پاکسازی و اقدامات لازم انجام می شد و بال۷ بر ۵ هزار متر طول توانستیم در این مدت کانال،کانیو و… انجام دهیم و امروز هزار و ۵۰۰ متر با اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

تونی خاطرنشان کرد: رنگ آمیزی و ساماندهی بلوار سطح شهر یکی دیگر از اقدامات انجام شده است که حدود ۱۵ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

شهردار چمستان در ادامه گفت: در حوزه ترافیکی شهر چمستان در استان مازندران رتبه اول را دارد و در طی دو سال اخیر بر اساس گزارش پلیس راهور شهرستان نور در کل استان مازندران توانستیم عملکرد خوبی ارائه دهیم و امسال هم مبلغ یک و نیم میلیارد تومان در این حوزه برای نصب تابلوهای معابر و ترافیکی هزینه شد.

مهندس تونی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که برای شهروندان و امنیت مردم مهم و حائز اهمیت است ،بحث پایش تصویری است که برای ارتقای این حوزه یک میلیارد تومان هزینه کردیم و کماکان این موضوع ادامه دارد.

تونی در ادامه با اشاره به پروژه های در حال انجام شهرداری گفت: پیاده‌سازی خیابان شهید سلیمانی ،پروژه پیاده راه سازی ورودی شهر.تبدیل سیم به کابل توسط اداره برق با مشارکت شهرداری چمستان با اعتباری بالغ بر ۲ و نیم میلیارد تومان در حال انجام می باشد.

روکش آسفالت خیابان شیخ فضل الله نوری از شاهد ۲۱ تا میدان غدیر شهر چمستان که با اعتبار هشت میلیارد تومان کلنگ زنی و تا پایان سال عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

شهردار چمستان در ادامه خبر داد: مجوز صدور   پمپ بنزین صادر شد و در مرحله استلامات است و در راستای در آمد پایدار و خرید ماشین آلات برای شهرداری است.

مهندس تونی در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی بیان داشت: شهرداری در حوزه اقتصاد مقاومتی اقدامات خوبی دارد که با استفاده از ظرفیت های موجود جلوی هزینه های اضافی را گرفته است.

فرماندار شهرستان نور هم در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر،بر لزوم جذب سرمایه گذار در راستای ایجاد درآمد پایدار شهر چمستان تاکید کرد.