كدخبر: 9591 بدون دیدگاه

دستگیری باند حرفه‌ای سارقان کارگاه‌های بلوک زنی در چمستان

تاریخ انتشار : در ساعت:
دستگیری باند حرفه‌ای سارقان کارگاه‌های بلوک زنی در چمستان

به گزارش قلم ما: سرهنگ شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: با تلاش ماموران اداره آگاهی این شهرستان ، ۳ نفر از اعضای باند سارقان کارگاه‌های بلوک زنی در منطقه چمستان نور دستگیر شدند. وی افزود: این افراد با گذاشتن نقاب و پوشاندن صورت به هنگام شب وارد کارگاه‌های بلوک زنی چمستان شده و با […]

به گزارش قلم ما:

سرهنگ شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: با تلاش ماموران اداره آگاهی این شهرستان ، ۳ نفر از اعضای باند سارقان کارگاه‌های بلوک زنی در منطقه چمستان نور دستگیر شدند.

وی افزود: این افراد با گذاشتن نقاب و پوشاندن صورت به هنگام شب وارد کارگاه‌های بلوک زنی چمستان شده و با استفاده ازسلاح سرد و تهدید کارگران اموال آن‌ها (موبایل ،پول نقد ، کارت بانکی) را به سرقت می‌بردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: پس از شکایت مال باختگان، ردیابی و دستگیری این سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت که با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی این افراد در دام قانون افتاده و دستگیر شدند.

سرهنگ شالیکار گفت: پس از دستگیری با حضور دادستان و بازپرس دادسرای چمستان و عوامل نیروی انتظامی حضور این سارقان در محل سرقت نسبت به تشریح چگونگی انجام سرقت انجام و سارقان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳