كدخبر: 9571 بدون دیدگاه

همزمان با هفته دولت پروژه پیاده رو سازی به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر بلده به بهره برداری رسید.

تاریخ انتشار : در ساعت:
همزمان با هفته دولت پروژه پیاده رو سازی به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر بلده به بهره برداری رسید.

به گزارش قلم ما، با حضور دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور،معاون فرماندار،مهندس نیازی اوریمی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بلده،بخشدار و دیگر مسئولان پروژه پیاده روی سازی توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر بلده افتتاح شد. شهردار بلده در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد:گرامی می داریم یاد و خاطره دولتمردانی را […]

به گزارش قلم ما،

با حضور دکتر شادمان فرماندار شهرستان نور،معاون فرماندار،مهندس نیازی اوریمی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بلده،بخشدار و دیگر مسئولان پروژه پیاده روی سازی توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر بلده افتتاح شد.

شهردار بلده در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد:گرامی می داریم یاد و خاطره دولتمردانی را که با قطره قطره خونشان نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند تا امروز همگان به درخت ستبر و عظیم و پر ثمر انقلاب اسلامی ببالیم.

مهندس نیازی افزود:بزرگداشت هفته دولت، پاسداشت خدمات ماندگار خادمینی است که در فرهنگ غنی ایرانی – اسلامی ایشان «عبادت به جز خدمت خلق نیست» و چه زیبا می توان شهیدان گرانقدر رجائی و باهنر را مصداق عینی این مجاهدت مومنانه در دهه های اخیر یافت.

وی در ادامه اظهار کرد:تمام تلاش شهرداری و شورای اسلامی شهر بلده ارائه خدمات خوب به شهروندان است به همین جهت شهرداری این پروژه را در راستای رفاه حال شهروندان و تسهیل در تردد آنان در خیابان های سطح شهر اجرایی نمود.

شهردار بلده اضافه کرد این پروژه به طول یک کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۵۰۰میلیون تومان به همت شهرداری بلده به بهره برداری رسیده است.
و امیدواریم در آینده بتوانیم خدمات بیشتر و بهتری به شهروندان عزیز ارائه دهیم.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳