كدخبر: 9348 بدون دیدگاه

کمک یک میلیاردو ۱۰۰ میلیون ریالی شهروندان نیکوکار نوری برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

تاریخ انتشار : در ساعت:
کمک یک میلیاردو ۱۰۰ میلیون ریالی شهروندان نیکوکار نوری برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

شهروندان نیکوکار نوری مبلغ یک میلیاردو ۱۰۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کمک مالی نمودند. به گزارش قلم ما: شهروندان خیرخواه و نیکوکار ومسئولان نوری با حضور پررنگ در مراسم جشن گلریزان این شهرستان با کمک‌های مالی خود در راستای آزادی زندانیان غیرعمد گام پرشور برداشتند. فرماندار شهرستان نور دراین مراسم با […]

شهروندان نیکوکار نوری مبلغ یک میلیاردو ۱۰۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کمک مالی نمودند.

به گزارش قلم ما:

شهروندان خیرخواه و نیکوکار ومسئولان نوری با حضور پررنگ در مراسم جشن گلریزان این شهرستان با کمک‌های مالی خود در راستای آزادی زندانیان غیرعمد گام پرشور برداشتند.

فرماندار شهرستان نور دراین مراسم با اشاره به لزوم اشتغال و حمایت از زندانیان آزاد شده اظهار داشت: بازگشت زندانیان به کانون گرم خانواده، سبب افزایش نشاط فردی و اجتماعی در جامعه می شود و این یک اقدام بسیار ارزشمند و فرهنگی است.

دکتر شادمان با بیان اینکه همه باید برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و حمایت از آنها برای بازگشت به محیط اجتماع مشارکت داشته باشند، خاطرنشان کرد: گسترش این امور خیر و حسنه در جامعه، آثار و برکات بسیار ارزشمندی به دنبال دارد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین احمدی امام جمعه شهرستان نور به نقش مهم انجمن های مردم نهاد از جمله انجمن حمایت از زندانیان شهرستان نور در رفع بسیاری از مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی قشر نیازمند اشاره کرده و آن را مطلوب ارزیابی نمود.

دادستان شهرستان نو هم در این مراسم ضمن تاکید بر حضور و مشارکت مردم در راستای کمک به افراد نیازمند، گلریزان را تجلی اجرایی دستور دینی انفاق عنوان کرد و گفت ما به عنوان مسلمان باید در هر شرایطی از افراد نیازمند حمایت کنیم.

وی گفت: خوشبختانه در سال گذشته ۳۳مورد از زندانیان جرائم غیر عمد با همت انجمن حمایت از زندانیان و مشارکت شهروندان خیر نوری آزاد شدند،همچنین این انجمن با کمکهای غیرنقدی برای خانواده های زندانیان گامهای موثری برداشته است.

قنبری با اشاره به اینکه خانواده زندانیان جرایم غیرعمد، قربانیان غیرمستقیم هستند، اظهار امیدواری کرد: با کمک خیرین، گام های موثری برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی ناشی از حبس مرتکبان جرایم غیرعمد برداشته شود.

وی در ادامه جشن گلریزان را تجلی رفتار کریمانه برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و نیازمند عنوان کردو از تلاش های خیران ،نیکوکاران ،اعضای هیات مدیره انجمن حمایت از زندانیان شهرستان نور قدردانی کرد و وضعیت این انجمن را رضایت بخش خواند و افزود: امیدواریم در سایه تعامل و همدلی و تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف بتوانیم همچنان در این مسیر بسوی ارتقا سطح فعالیت ها و خدمات این تشکل مردم نهاد حرکت کنیم.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان نور در این مراسم اظهار ضمن تقدیر ویژه از دادستان،امام جمعه و فرماندار شهرستان نور اظهار کرد:
انجمن حمایت از خانواده زندانیان شهرستان نور با همراهی و همکاری خیران نیک اندیش شهرستان، از انجمن‏های فعال در استان مازندران است که تاکنون توانسته در این راستا و با هدف کمک به خانواده زندانیان گام ‎ های موثری بر دارد.

کامیار سالاریان با بیان اینکه کمک خیرین به زندانیان از لحاظ آسیب های اجتماعی عامل بسیار مهم در سالم سازی جامعه خواهد بود افزود :ما وظیفه داریم به کمک زندانیان جرائم غیر عمد مالی برسیم.

گفتنی است در پایان این مراسم معنوی شهروندان خیر نوری مبلغ یک میلیاردو ۱۰۰ میلیون ریال مشارکتهای لازم را در زمینه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد مالی انجام دادند.


هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳