كدخبر: 9007 بدون دیدگاه

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست مشترک فعالان اقتصادی شهرستان های نور و محمودآباد تاکید کرد:توجه به خدمات گردشگری سبب رونق اشتغال و کسب و کار خواهد شد

تاریخ انتشار : در ساعت:
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست مشترک فعالان اقتصادی شهرستان های نور و محمودآباد تاکید کرد:توجه به خدمات گردشگری سبب رونق اشتغال و کسب و کار خواهد شد

به گزارش قلم ما: محمد جواد آذری جهرمی در نشست مشترک فعالان اقتصادی شهرستان های نور و محمود آباد که در دانشگاه آزاد واحد اسلامی نوربرگزار شد با بیان اینکه اقتصاد خدمات را باید در استان مازندران توسعه دهیم گفت: توجه به خدمات سبب رونق اشتغال و کسب و کار خواهد شد و آمادگی لازم […]

به گزارش قلم ما:

محمد جواد آذری جهرمی در نشست مشترک فعالان اقتصادی شهرستان های نور و محمود آباد که در دانشگاه آزاد واحد اسلامی نوربرگزار شد با بیان اینکه اقتصاد خدمات را باید در استان مازندران توسعه دهیم گفت: توجه به خدمات سبب رونق اشتغال و کسب و کار خواهد شد و آمادگی لازم داریم تا سیاست های اقتصاد مقاومتی را در استان پیش ببریم و در این راه نیازمند همدلی هستیم.

جهرمی با تاکید بر توجه به اقتصادخدمات ،گردشگری را مهمترین حوزه در ارتقای اقتصاد خدمات استان مازندران دانست و گفت:اقتصاد گردشگری استان میتواند به اقتصاد مفید تبدیل شود.

وی در ادامه با توجه به شرایط موجود و ظرفیت گردشگری استان اظهار کرد:استان مازندران و بخصوص شهرستان نور در بخش های مختلف از جمله کشاورزی ، گردشگری دارای ظرفیتها بسیاری است ولی با این وجود متاسفانه مردمان این دیار با مشکلات اقتصادی و بیکاری زیادی مواجه هستند.

جهرمی افزود:سند ایجاد ظرفیت اینترنت اشیا کشور در حال تدوین است و تا پایان امسال تدوین می شود که نتیجه اجرایی شدن آن علاوه بر رفع نقصان های موجود در حوزه ارتباطات ، توسعه اقتصادی و رفاه بیشتر مردم را در پی خواهد داشت .

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود : به علت رفتارهای نادرست و قدرنشناسی نسبت به محیط زیست و منابع طبیعی و نیز استفاده نکردن بهینه از این موهبت خدادادی خسارت های جبران ناپذیری به طبیعت مازندران وارد شده است .

آذری جهرمی به انباشت زباله در طبیعت و سواحل استان به عنوان بخشی از کم لطفی نسبت به محیط زیست و طبیعت یاد کرد و اظهار داشت : باید به دنبال راهکار مناسب دفع زباله مازندران بود تا این حجم انبوه پسماند در طبیعت و ساحل دریا تخلیه نشود.

وی تغییر سبک زندگی مردم را نخستین گام برای حل معضل زباله مازندران پیشنهاد کرد و خواستار نقش آفرینی نهادهای فرهنگی و تشکل های مردم نهاد در این زمینه شد.
وزیر ارتباطات یکی از ظرفیت های کم نظیر مازندران را داشتن محصولات تولیدی صادراتی دانست و تاکید کرد : این که مدیریت استان برنامه دارد تا میزان صادرات را از حدود ۴۰۰ میلیون دلار در حال حاضربه سه میلیارد دلار تا پایان برنامه ششم برساند ، نشانگر شناخت بهینه ظرفیت های موجود و اتخاذ نگاه توسعه گرایانه است .
.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳