كدخبر: 7266 بدون دیدگاه

مهندس اسدی شهردار شهر ساحلی نور: آسایش و رفاه شهروندان از مهمترین دغدغه های مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر نور است.

تاریخ انتشار : در ساعت:
مهندس اسدی شهردار شهر ساحلی نور: آسایش و رفاه شهروندان از مهمترین دغدغه های مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر نور است.

با حضور یونسی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان نوردر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برگزار شد. به گزارش قلم ما: هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان نور با محوریت تکریم از شهرداران قبلی و معارفه شهرداران جدید شهرهای نور، رویان، ایزدشهر و بلده با حضوریونسی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران هادی […]

با حضور یونسی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان نوردر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برگزار شد.

به گزارش قلم ما:

هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان نور با محوریت تکریم از شهرداران قبلی و معارفه شهرداران جدید شهرهای نور، رویان، ایزدشهر و بلده با حضوریونسی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران هادی خنجری فرماندار شهرستان نور، شهردارن و شوراهای اسلامی شهرها ،ائمه جمعه شهرهای نور و چمستان و روسای ادارات و نهادها در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برگزار شد.
مهندس فرشاد اسدی شهردار شهر ساحلی نور اظهار کرد:شهر نور یکی از بهترین شهرهای استان مازندران است .شهر انسانهای بزرگی همچون نیما یوشیج،شهر شیخ فضل الله نوری،علامه محدث نوری،شهر استاد بنان ولی آیا واقعا آن چیزی که ما میبینیم هم تراز شهر های ما است؟
شهردار نور با بیان اینکه آسایش و رفاه شهروندان از مهمترین دغدغه های مدیریت شهری است افزود: امیدوارم با کمک کلیه مسئولین و نظام مهندسین و تعامل و همکاری اعضای محترم شورای شهر نور گامهای موثری برای این شهر و شهرستان برداشته شود.
مهندس اسدی در ادامه با اشاره به بحث آبهای سطحی، بحث ساحل،بحث پارک جنگلی را از دغدغه های مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر در دوره پنجم شورا دانست و گفت: در مجموعه شهرداری خدمتی که موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم آورد بدون شک مورد قبول درگاه خداوند متعال نیز قرار خواهد گرفت.
شهردار نورافزود: توسعه، آبادانی و رفع مشکلات و معضلات سطح شهر در گرو همکاری شهرداری و شورای شهر بوده و این ۲ نهاد با اتحاد و همدلی هر چه بیشتر می تواند در راستای رفع مشکلات شهری و دغدغه های مردم گام بردارند.
مهندس اسدی با اشاره به دوران خدمت خود بعنوان شهردار در شهر بلده گفت:بنده هرچه در توانم بود گذاشتم و امیدوارم با کمک و همدلی مسئولین شهر نور و اعضای محترم شورای شهر بتوانیم گامهای موثری برداریم و شهر نور را به جایگاه واقعی آن برسانیم.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳