كدخبر: 7257 بدون دیدگاه

دکترسالاریان رئیس دانشگاه مازیار شهرستان نور،پدافند غیر عامل را ارتقاء پایداری ملی درمقابل هرگونه تهدید دانست.

تاریخ انتشار : در ساعت:
دکترسالاریان رئیس دانشگاه مازیار  شهرستان نور،پدافند غیر عامل را ارتقاء پایداری ملی درمقابل هرگونه تهدید دانست.

به گزارش قلم ما: اولین نشست هم اندیشی هیات رئیسه انجمن علمی پدافند غیرعامل ،پنجشنبه ۲۱مهر۹۶ همزمان با روز کاهش اثرات بلایای طبیعی در دانشگاه مازیار شهرستان نور برگزار گردید . در این نشست #دکتررضاسالاریان رئیس دانشگاه مازیار ضمن خیرمقدم و تقدیر از حضور عزیزان از سراسر استان ،پدافندغیرعامل را موجب افزایش بازدارندگی و کاهش […]

به گزارش قلم ما:

اولین نشست هم اندیشی هیات رئیسه انجمن علمی پدافند غیرعامل ،پنجشنبه ۲۱مهر۹۶ همزمان با روز کاهش اثرات بلایای طبیعی در دانشگاه مازیار شهرستان نور برگزار گردید .
در این نشست #دکتررضاسالاریان رئیس دانشگاه مازیار ضمن خیرمقدم و تقدیر از حضور عزیزان از سراسر استان ،پدافندغیرعامل را موجب افزایش بازدارندگی و کاهش آسیب پذیری ، تداوم فعالیتهای ضروری ،ارتقاء پایداری ملی در مقابل هرگونه تهدید دانستند.
ایشان خاطر نشان کردند زندگی انسان همواره با وقوع حادثه اجین است ،مخاطرات متعدد با منشاء طبیعی یا انسانی به سرعت چشم برهم زدنی موجب دگرگونی زندگی میگردد. بر این اساس لزوم رعایت تمهیدات پیشگیرانه جهت مصون داشتن مردم و اموال آنها از خطرات احتمالی از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
این عضو هیات علمی دانشگاه عنوان داشت که با توجه به پتانسیل موجود در دانشگاه و بهره گیری درست از ظرفیتهای کارشناسی و تخصصی استادان و دانشجویان، امید است بتوانیم گامی موثر در راستای کاهش آسیب ها برداریم .

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳