كدخبر: 7223 بدون دیدگاه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور تاکید کرد: فرهنگ درمانی یکی از راه های بزرگ کاهش معضلات اجتماعی است

تاریخ انتشار : در ساعت:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور تاکید کرد:  فرهنگ درمانی یکی از راه های بزرگ کاهش معضلات اجتماعی است

به گزارش قلم ما: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور از زندان شهرستان نور بازدید و با رئیس زندان این شهرستان و کارشناسان فرهنگی هنری دیدار کرد‌. داوود فلاح در این دیدار اظهار کرد: برای حفظ و پیشرفت فرهنگ و هنر نباید مقید به زمان و مکان بود و در هر جا که […]

به گزارش قلم ما:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور از زندان شهرستان نور بازدید و با رئیس زندان این شهرستان و کارشناسان فرهنگی هنری دیدار کرد‌.

داوود فلاح در این دیدار اظهار کرد:

برای حفظ و پیشرفت فرهنگ و هنر نباید مقید به زمان و مکان بود و در هر جا که امکان داشته باشد این اداره امادگی کامل دارد تا با استفاده ازهنرمندان و مربیان و کارشناسان در کمک به فرهنگ سازی و پیشرفت و توسعه ی آن کوشا باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور با بیان اینکه فرهنگ درمانی یکی از راه های بزرگ کاهش معضلات اجتماعی است افزود :

یکی از برنامه های این اداره فرهنگ درمانیست که تاثیر بسزایی در پیشرفت فرهنگی نادمین و زندانیان دارد و این حرکت نه تنها باعث پیشگیری از فساد و تخریب فرهنگ میگردد ،بلکه تاثیر و نمود بسیار خوبی در جامعه و زندگی شخصی افراد دارد.

فلاح در ادامه از استعداد هایی سخن گفت که منفی گرایانه و در راه غلط به کار گرفته شده و می توان آن را با زبان هنری متغیر کرد تا در راه بهتر و مطلوب به کار گرفته شود.
وی یک بار دیگر فرهنگ درمانی را یکی از بهترین راه های کمک به زندانیان و نادمین خواند و اظهار امیدواری کرد :
با تفاهم نامه ای که بین این اداره و اداره زندان های شهرستان نور امضا شد در تلاشیم تا با بکار گیری از تمامی نیروهای فرهنگی هنری هر چه زودتر کلاس های آموزشی خود را در زندان برگزار نماییم.
این مسئول در پایان از همکاری همه جانبه رییس زندان شهرستان نور تقدیر و تشکر بعمل و آورد و گفت :

این اداره در مراسمات مختلف برنامه های فرهنگی هنری را نیز در زندان برگزار خواهد کرد.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳