كدخبر: 7219 بدون دیدگاه

تجلیل از کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور توسط دکتر متولی ریاست دانشگاه

تاریخ انتشار : در ساعت:
تجلیل از کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور توسط دکتر متولی ریاست دانشگاه

به گزارش قلم ما: مراسم بزرگداشت روز کارمند با حضور اعضای خانواده و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور، رئیس و اعضای هیات رئیسه این واحد دانشگاهی برگزار شد. دکتر متولی با توجه به روز کارمند گفت: «اگر می‌خواهید یک کارمند نمونه باشید، باید یک انسان نمونه باشید. خصوصیاتی نظیر: صبر و شکیبایی، دقت و […]

به گزارش قلم ما:

مراسم بزرگداشت روز کارمند با حضور اعضای خانواده و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور، رئیس و اعضای هیات رئیسه این واحد دانشگاهی برگزار شد.

دکتر متولی با توجه به روز کارمند گفت: «اگر می‌خواهید یک کارمند نمونه باشید، باید یک انسان نمونه باشید. خصوصیاتی نظیر: صبر و شکیبایی، دقت و تواضع را در خود پرورش دهید. این مشخصه‌ها را در کمتر کسی می‌توان پیدا کرد و درست همان معیارهایی هستند که به راحتی می‌توانند از شما یک کارمند ممتاز بسازند.»

وی افزود: «از مشورت‌ها و نظرات استفاده می‌کنیم و تمام جلسات برای خدمات به مردم است؛ فضا، فضای کار و تلاش است و اساساً حاشیه مضر است و ما باید از حاشیه بپرهیزیم و تمام ما به فکر خدمت به مردم باشیم.»

دکتر متولی در حاشیه این مراسم، نیروی انسانی متعهد و متخصص را لازمه پیشرفت و توسعه پایدار عنوان کرد و ادامه داد: «بدون تردید موفقیت امروز دانشگاه آزاد اسلامی در تمامی عرصه‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی مرهون تلاش، انسجام کاری، اخلاق مداری و همدلی و همیاری همکاران فرهیخته این دانشگاه بوده و شایسته تقدیر است.»

رئیس واحد نور گفت: «این‌جانب روز کارمند را به‌ تمامی کارکنان متعهد و پرتلاش دانشگاه آزاد اسلامی تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم همواره در تداوم این فعالیت‌های ارزشمند کوشا بوده و بتوانند با استعانت از پروردگار هستی بخش و در سایه رهنمودهای خردمندانه مقام معظم رهبری گام‌های موثری را در پیشبرد اهداف این مجموعه عظیم دانشگاهی بردارند.»

وی از تلاش‌های ارزشمند کارکنان و اعضای هیات علمی واحد در راستای پیشبرد اهداف واحد که همانا ارائه خدمات با کیفیت به دانشجویان و تمامی مراجعه‌کنندگان است، تشکر کرد.

در پایان مراسم از تمامی کارکنان واحد نور با اهدای لوح سپاس، قدردانی شد.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳