كدخبر: 7017 بدون دیدگاه

فرماندار شهرستان نور: روز جهانی قدس، نمادی از اراده آزادی خواهان جهان برای حمایت از حق و عدالت است

تاریخ انتشار : در ساعت:
فرماندار شهرستان نور: روز جهانی قدس، نمادی از اراده آزادی خواهان جهان برای حمایت از حق و عدالت است

قلم ما: هادی خنجری فرماندار شهرستان نور در سخنرانی روز جهانی قدس در مصلی نماز جمعه شهر چمستان گفت: روز جهانی قدس، نمادی از اراده آزادی خواهان جهان برای حمایت از حق و عدالت، و روزی است که باید بیزاری از ظلم، تجاوز، اشغال، سرکوب و آوارگی را فریاد زد ، روز قدس روزی است […]

قلم ما:

هادی خنجری فرماندار شهرستان نور در سخنرانی روز جهانی قدس در مصلی نماز جمعه شهر چمستان گفت: روز جهانی قدس، نمادی از اراده آزادی خواهان جهان برای حمایت از حق و عدالت، و روزی است که باید بیزاری از ظلم، تجاوز، اشغال، سرکوب و آوارگی را فریاد زد ، روز قدس روزی است که باید به ابرقدرتها فهماند که دیگر آنها نمی توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نور؛ هادی خنجری فرماندار شهرستان نور در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس شهر چمستان با تبیین علت نامگذاری روز قدس گفت: ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در تعیین روز جهانی قدس به عنوان روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین در امتداد رسالت الهی و انسانی است و ملت بزرگ ایران همراه با اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، خواهان برقراری خواست و اراده ملت فلسطین بر سرنوشت خویش است .

فرماندار نور اظهار داشت: ملت ایران بار دیگر در روز قدس به ندای امام(ره) لبیک گفتند و صحنه با شکوه غیرت دینی در مقابل ظلم و ستم استکبار و صهیونیزم را به رخ جهانیان کشاند.

وی تصریح کرد: ملت های بزرگ و حق طلب نمی توانند به آنچه که این روزها در سرزمین مقدس فلسطین می گذرد، بی تفاوت باشند و همراهی با ملت مظلوم فلسطین، مبتنی بر یک حرکت و جریان اسلامی بنیان گذاشته شده است و حمایت از این ملت مظلوم، هم یک باور انسانی است و هم آزمونی برای مدعیان حقوق بشر است .

این مسئول در ادامه افزود: جوامع بین المللی که در مقابل این ظلم سکوت کرده اند و نقض حقوق بشر را انجام می دهند، بدانند که با سکوتشان فقط مقاومت و انسجام و همبستگی را در بین مسلمانان تقویت می کنند .

نماینده عالی دولت در شهرستان نور با اشاره به اقدام موشکی سپاه در هدف قرار دادن مواضع تروریست ها گفت: عملیات موشکی سپاه تنها گوشه‌ای از این اقتدار ملت ایران بود که به خوبی هم انجام شد و پاسخ اقدامات سنا و کنگره آمریکا علیه ملت ایران را هم با قاطعیت در صحنه‌های مختلف خواهیم داد، ملت ایران ملتی انقلابی و غیرتمند و با رهبری هوشمند و باصلابت است و در پیگیری اهداف انقلاب اسلامی با جدیت و قاطعیت عمل می‌کند.

فرماندار نوردر پایان به تشریح وضعیت امروز جهان اسلام پرداخت و بیان داشت: حملات بی رحمانه زمینی، هوایی و دریایی صهیونیستها علیه مردم بی دفاع غزه بسیار دردناک و جانسوز است و همزمانی جنایات داعش در عراق و سوریه و تعرضات اخیر رژیم صهیونیستی در فلسطین، نقشه شوم استکبار جهانی برای درگیر کردن جهان اسلام است.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳