كدخبر: 6963 بدون دیدگاه

فرماندار نور: روز قدس یکی از برجسته‌‌‌‌‌ترین یادگارهای امام خمینی(ره) است

تاریخ انتشار : در ساعت:
فرماندار نور: روز قدس یکی از برجسته‌‌‌‌‌ترین یادگارهای امام خمینی(ره) است

به گزارش قلم ما: فرماندار نور با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی قدس، از مردم شهرستان نور دعوت نمود تا بار دیگر با حضوری پرشورتر از سال های گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس، همبستگی و همدلی خود را در دفاع از قدس عزیز و مردم مظلوم فلسطین نشان دهند. متن پیام “هادی خنجری” […]

به گزارش قلم ما:

فرماندار نور با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی قدس، از مردم شهرستان نور دعوت نمود تا بار دیگر با حضوری پرشورتر از سال های گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس، همبستگی و همدلی خود را در دفاع از قدس عزیز و مردم مظلوم فلسطین نشان دهند.

متن پیام “هادی خنجری” بدین شرح است:

“بسم الله الرحمن الرحیم”

روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی، کانون استکبار ستیزی و روز تجلی همدلی و همزبانی همه انسان های حقیقت خواه و عدالت دوست جهان برای دفاع از مظلوم و خروش بر علیه ظالم است.

روز جهانی قدس به معنای احیای ارزش ها و فرهنگ اسلامی در ظلم ستیزی و مبارزات ضد صهیونیستی است روز قدس یکی از برجسته‌‌‌‌‌ترین یادگارهای امام عزیز است ؛ نشانه‌‌‌‌‌ی دلبستگی انقلاب و دلبستگی ملت ما به ماجرای قدس شریف و ماجرای فلسطین است.

به طور قطع حضور یکپارچه امت اسلامی در سراسر جهان و به خصوص مردم مؤمن و روزه دار ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس موجب افزایش روحیه مبارزه و مقاومت رزمندگان فلسطینی و یاس و نا امیدی و انزوای جهانی رژیم غاصب صهیونیستی را به دنبال خواهد داشت و صهیونیستها رویای ایجاد خاورمیانه بزرگ و نقشه شیطانی از نیل تا فرات را با خود به گور خواهند برد.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما مردم ولایتمدار شهرستان نور در این ماه مبارک، از همه اقشار مختلف مردم شهرستان دعوت می نمایم تا بار دیگر با حضوری پرشورتر از سال های گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس، تجلی همبستگی و همدلی خود را در دفاع از قدس عزیز و مردم مظلوم فلسطین نشان دهند.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳