كدخبر: 6959 بدون دیدگاه

دیدار رئیس و کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان نور با فرماندار

تاریخ انتشار : در ساعت:
دیدار رئیس و کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان نور با فرماندار

به گزارش قلم ما: به مناسبت سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی رئیس و کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان نور با حضور در فرمانداری با خنجری فرماندار و یزدانی معاون فرماندار دیدار نمودند. هادی خنجری فرماندار شهرستان نور با اشاره به در […]

به گزارش قلم ما:

به مناسبت سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی رئیس و کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان نور با حضور در فرمانداری با خنجری فرماندار و یزدانی معاون فرماندار دیدار نمودند.

هادی خنجری فرماندار شهرستان نور با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: این روز بزرگ یادگاری از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است که در تاریخ جهان اسلام ثبت شده و به عنوان روزی است که فریاد مستضعفین جهان بر مستکبران ومزدوران و باحضور مردم در این نمایش دینی و سیاسی خودش را نشان می دهد. فرماندار نور افزود: به طور قطع حضور یکپارچه امت اسلامی در سراسر جهان و به خصوص مردم مؤمن و روزه دار ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس موجب افزایش روحیه مبارزه و مقاومت رزمندگان فلسطینی و یاس و نا امیدی و انزوای جهانی رژیم غاصب صهیونیستی را به دنبال خواهد داشت.

فرماندار نور در ادامه با تبریک این روز به رییس و پرسنل اداره تبلیغات شهرستان مهم ترین وظیفه اداره تبلیغات اسلامی را تبلیغ و تبیین دین و فرهنگ ناب اسلامی عنوان نمود و گفت: عمده فعالیت‌هایی که در این سازمان انجام می‌شود سیاستگذاری، برنامه ریزی ،هدایت، سازمان دهی، پشتیبانی و نظارت بر تبلیغات دینی مردم است و به همین دلیل جایگاه و نقش این اداره بسیار مهم و حساس می‌باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان نور کارهای فرهنگی مذهبی در شهرستان را یکی دیگر از فعالیت‌های این اداره بیان کرد و افزود: برنامه های فرهنگی، مذهبی و هنری شهرستان باید با محوریت تبلیغات اسلامی در جهت احیا دین و رسوا کردن دشمنان اسلام، قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) باشد.

در پایان نیز رئیس اداره تبلیغات اسلامی نور به تشریح برنامه‌ها و وظایف این اداره و گزارشی از عملکرد یکساله اداره تبلیغات نور پرداخت .

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳