كدخبر: 6953 بدون دیدگاه

کسب رتبه اول شهرستان نور در جذب نذورات و کمکهای مردمی بازسازی عتبات عالیات

تاریخ انتشار : در ساعت:
کسب رتبه اول شهرستان نور در جذب نذورات و کمکهای مردمی بازسازی عتبات عالیات

به گزارش قلم ما: جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان با حضور خنجری فرماندار نور، اصغری مدیرکل ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مازندران ، حجت الاسلام امیری ارجمند امام جمعه نور، یزدانی معاون فرماندار، شهریور نماینده ستاد در غرب مازندران، قلی پور جانشین فرماندهی سپاه ناحیه نور و اصغری نماینده ستاد در شهرستان نور در […]

به گزارش قلم ما:

جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان با حضور خنجری فرماندار نور، اصغری مدیرکل ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مازندران ، حجت الاسلام امیری ارجمند امام جمعه نور، یزدانی معاون فرماندار، شهریور نماینده ستاد در غرب مازندران، قلی پور جانشین فرماندهی سپاه ناحیه نور و اصغری نماینده ستاد در شهرستان نور در دفتر کار فرماندار برگزار شد.

فرماندار نور در این جلسه با تسلیت ایام شهادت مولای متقیان حضرت امیرالمومنین و تاکید به بهره‌مندی از فیوضات شبهای قدر بر ضرورت مشارکت همه جانبه در امر بازسازی حرم‌های مطهر ائمه اطهار (ع) اشاره کرده و افزود : همه ما در زندگی خود مدیون اهل بیت (ع) هستیم .

هادی خنجری با بیان اینکه اقدامات خوبی توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات در بحث بازسازی حرم‌های اهل بیت رسول‌الله (ص) انجام شده است اظهار کرد: خیلی از مردم علاقمند هستند در این کار خیر مشارکت کنند که باید زمینه حضور این عزیزان در این بحث فراهم شود .

فرماندار نور با اشاره به ‌ضرورت فرهنگ‌سازی برای کمک و بازسازی عتبات عالیات در بین مردم جامعه گفت: بازسازی عتبات عالیات نیازمند مشارکت همه مردم در این امر معنوی است.

وی با بیان اینکه نقش موثر و ماندگار مردم استان مازندران و شهرستان نور در این راه نشانگر ارادت این مردم به خاندان اهل بیت رسول‌الله (ص) است اظهار داشت: خیرین گرانقدر و کسانی که می‌توانند در این راه مشارکت و توشه‌ای برای آخرت خود ذخیره کنند می‌توانند با مشارکت در این پروژه‌ها در این امر خیر سهیم باشند.

در ادامه نیز اصغری مدیرکل ستاد بازسازی عتبات عالیات استان طی گزارشی از عملکرد ستاد عتبات عالیات شهرستان نور بخاطر تلاشهای ارزنده در بازسازی عتبات عالیات و جذب کمک های مردمی تقدیر و تشکر کرد و افزود: شهرستان نور در غرب استان رتبه اول در جذب مشارکتهای مردمی را کسب کرد.

در پایان این جلسه رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با اهدای لوح تقدیر از فرماندار، نماینده ستاد درغرب استان، امام جمعه نور نماینده ستاد در شهرستان نور و فرماندهی سپاه قدردانی و تشکر کرد.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳