كدخبر: 6942 بدون دیدگاه

معاون فرماندار نور: عملکرد ستاد طرح دریای شهرستان در سال گذشته بسیار مطلوب بود

تاریخ انتشار : در ساعت:
معاون فرماندار نور: عملکرد ستاد طرح دریای شهرستان در سال گذشته بسیار مطلوب بود

به گزارش قلم ما: سومین جلسه ساماندهی طرح دریا شهرستان نور در سال ۹۶ با حضور معاون فرماندار، دادستان، اعضای ستاد طرح دریا شهرستان و مدیران شهرک های ساحلی شهرهای نور، رویان و ایزدشهر در محل فرمانداری نور برگزار گردید. سعید یزدانی معاون فرماندار نور در این جلسه با اشاره به شروع شدن تعطیلات تابستانه […]

به گزارش قلم ما:

سومین جلسه ساماندهی طرح دریا شهرستان نور در سال ۹۶ با حضور معاون فرماندار، دادستان، اعضای ستاد طرح دریا شهرستان و مدیران شهرک های ساحلی شهرهای نور، رویان و ایزدشهر در محل فرمانداری نور برگزار گردید.

سعید یزدانی معاون فرماندار نور در این جلسه با اشاره به شروع شدن تعطیلات تابستانه و حضور مسافران در شهرستان خاطرنشان کرد: با شروع به کار طرح‌های ساماندهی دریا تمام مسئولان مرتبط باید با تلاش مضاعف تمامی ظرفیت‌های خود را برای خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران به کار گیرند.

معاون فرماندار نور عملکرد طرح دریای این شهرستان در سال گذشته رامثبت ارزیابی کرد و تصریح کرد: با تقویت نقاط مثبت و اصلاح نقاط ضعف سالهای گذشته، عملکرد بهتری را در مسیر اجرایی ساماندهی سواحل ارائه می‌کنیم.

یزدانی مهمترین معضل در اجرای هرچه بهتر و کاهش آمار غریق در ساحل را شناهای نا به هنگام در شب از سوی مسافران عنوان و بیان کرد: ناجیان غریق از صبح تا عصر در ساحل استقرار یافته و پس از پایان ساعت کاری آنها در سواحل، مسافران همچنان به شنا در دریا می‌پردازند که این نشان می‌دهد که بیشترین آمار غریقی مسافران در دریا در ساعات شب است.

این مسئول با اشاره به حضور گردشگران در شهرستان افزودند: عامل اصلی حضور گردشگران در ایام تابستان و تعطیلات علاوه بر مناطق ییلاقی و مناظر زیبا و پارک­های شهرستان ، دریا و ساحل زیبای آن می­باشد که همه ساله خیل عظیمی از مسافران را به خود اختصاص می­دهد.

وی با اشاره به عملکرد خوب اعضای ستاد شهرستان در سال گذشته و کاهش غریق ۵۰ درصدی خواهان تلاش بیشتر اعضا با هدف گذاری صفر در کاهش غریق در سال جدید شدند. وی تصریح کرد: ما باید میزبان خوبی برای مسافران باشیم که برای تفریح به مازندران می­آیند و متاسفانه چیزی که باعث ناراحتی می­شود تعداد غریق هست و خانواده­ای که اینجا بیاید و عزیزی را از دست دهد غم بزرگی هست همه ما هموطنان را دوست داریم و دوست نداریم اتفاق بدی برایشان بیفتد. یزدانی به حضور گسترده مسافران بعد از ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: طبق تجارب گذشته ما شاهد خیل عظیم مسافران در استفاده از دریا خواهیم بود به همین خاطر بایستی کلیه اقدامات جهت اجرای طرح­ها و حضور ناجیان در مناطق حادثه­خیز مهیا گردد.

سعید یزدانی معاون فرماندار نور با اشاره به در پیش بودن تعطیلات سه روزه عید سعید فطر و مسافرت تعداد زیادی از هم وطنان به مازندران و شهرستان نور، اظهار کرد: نوراز نظر ارائه خدمات گردشگری یکی از شهرستان های برتر استان مازندران است که در طول سال مسافران زیادی به این منطقه سفر می کنند.

IMG_4052-Copy

IMG_4055

IMG_4060

IMG_4062

IMG_4063

IMG_4067IMG_4072

IMG_4073

IMG_4077

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳