كدخبر: 6896 بدون دیدگاه

اسماعلی نماینده مردم شهرستانهای نور و محمودآباد: معلم ترویج دهنده اخلاق و باورهای اسلامی در جامعه است

تاریخ انتشار : در ساعت:
اسماعلی نماینده مردم شهرستانهای نور و محمودآباد:  معلم ترویج دهنده اخلاق و باورهای اسلامی در جامعه است

به گزارش قلم ما: مراسم با شکوه بزرگداشت روز معلم با حضور دکتر اسماعیلی نماینده مردم شهرستان نور در مجلس شورای اسلامی،مهندس یحیی پور شهردارایزدشهر،اسدیان رئیس آموزش و پرورش شهرستان نور، برخی از مسئولان اداری و معلمان ایزدشهر درمجتمع بانک ملت برگزار شد. علی اسماعیلی در این مراسم با بیان اینکه معلم یک واژه مقدس […]

به گزارش قلم ما:

مراسم با شکوه بزرگداشت روز معلم با حضور دکتر اسماعیلی نماینده مردم شهرستان نور در مجلس شورای اسلامی،مهندس یحیی پور شهردارایزدشهر،اسدیان رئیس آموزش و پرورش شهرستان نور، برخی از مسئولان اداری و معلمان ایزدشهر درمجتمع بانک ملت برگزار شد.
علی اسماعیلی در این مراسم با بیان اینکه معلم یک واژه مقدس است، گفت: پیامبر گرامی اسلام خودش را به یقین یک معلم می داند و این دلیلی بر مقدس بودن شغل بزرگ معلمی است.
وی ادامه داد: در آیه ای هم خداوند متعال به معلم بودن پیامبر بزرگ اسلام اشاره کرده و آن جایی است که می فرماید «ما از بین شما کسی را برگزیدیم تا کار تعلیم و تربیت شما را انجام دهد.»
نماینده مردم در خانه ملت اظهار داشت: درست است که آموزگار و دانش آموز دو عنصر مهم نظام آموزشی هستند اما همه ما در هر صنف و شغلی که باشیم باید یک معلم باشیم و کار تعلیم و تربیت را به تبعیت از معلم به عهده بگیریم.
اسماعیلی با بیان اینکه معلم ترویج دهنده اخلاق و باورهای اسلامی در جامعه است گفت:خوشبختانه امروز آموزش و پرورش به عنوان بزرگ ترین دستگاه کمی و کیفی دولت در راستای تعلیم و تربیت و دین پروری بسیار خوش درخشیده است.

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳