كدخبر: 6688 بدون دیدگاه

تقدیر ربیع فلاح استاندارمازندران از مهندس یحیی پورشهردارایزدشهر در حوزه سلامت.

تاریخ انتشار : در ساعت:
تقدیر ربیع فلاح استاندارمازندران از مهندس یحیی پورشهردارایزدشهر در حوزه سلامت.

به گزارش قلم ما: از شهرستان نور در جلسه مجمع استانی سلامت که با حضوراستاندار مازندران مدیرکل سلامت وزارت بهداشت و آموزش پزشکی ،دکتر جان بابایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در محل استانداری برگزار شد ازشهرداران ساری و ایزدشهر با تقدیم تندیس و لوح سپاس در زمینه مدیریت برتر در تقویت خدمات بهداشتی توسط […]

به گزارش قلم ما:
از شهرستان نور در جلسه مجمع استانی سلامت که با حضوراستاندار مازندران مدیرکل سلامت وزارت بهداشت و آموزش پزشکی ،دکتر جان بابایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در محل استانداری برگزار شد ازشهرداران ساری و ایزدشهر با تقدیم تندیس و لوح سپاس در زمینه مدیریت برتر در تقویت خدمات بهداشتی توسط استاندار تقدیر بعمل آمد.
استاندار مازندران در نخستین مجمع استانی سلامت٬ تشکیل این مجمع را در راستای برگزاری مجمع ملی سلامت و لزوم برنامه ریزی و پیگیری جدی مولفه های سلامت دانست و گفت: امنیت و سلامت٬ در آموزه های دینی و فرهنگی دو رکن مهم زندگی است و امروز٬ توجه جدی به امر سلامت یک ضرورت است.
رییس مجمع استانی سلامت مازندران، افزود: امنیت ایران اسلامی امروز در بالاترین جایگاه و مازندران نیز در این راستا در رتبه های نخست تا سوم کشور قرار دارد.
استاندار با اشاره به این که اجرای طرح تحول سلامت در دولت تدبیر و امید بسیار موفق بوده است، یاد آور شد: مولفه های مرتبط با سلامت و خدمات ارایه شده در این راستا در استان، چند برابر سال های گذشته شده است.
ربیع فلاح با بیان این که پس از برجام دسترسی به بازارهای جهانی برای کشور بهتر شد، اظهار داشت: این دسترسی، تهیه و استفاده از کالاهای با کیفیتی را که با سلامت مردم مرتبط است از بازارهای جهانی میسر نموده است.
رییس کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان، با اشاره به این که با اجرای طرح پزشک خانواده در مازندران، سازماندهی ویژه ای بوجود آمد که منجر به اصلاح وضعیت بهداشت و درمان مردم شد، تصریح کرد: دیجیتالی شدن سوابق افراد از دیگر نتایج موثر اجرای طرح پزشک خانواده در استان است.
مقام عالی دولت در استان، با اشاره به این که همه امور مرتبط با سلامت در اختیار علوم پزشکی نیست و ۷۵ درصد از این نقش به برخی دستگاه های اجرایی مسئول باز می گردد، ابراز نمود: نقش دستگاه های مرتبط با سلامت باید بیشتر کالبد شکافی، فعالیت های آنان احصا و کمی سازی شود.
وی تاکید کرد: برنامه های نظارتی دستگاه های ذی مدخل باید با حساسیت بیشتری و در طول سال بصورت مستمر دنبال گردد.
استاندار، تغذیه صحیح را از ارکان سلامت برشمرد و خاطر نشان ساخت: روش های تغذیه باید به صورت درست و اصولی اصلاح شود.
مهندس یحیی پور در حر گفتگو با خبرنگار وارش گفت: درصد زیادی از مردم کشور در شهرها زندگی می کنند و مدیریت شهری نقش تعیین کننده ای در خدمات رسانی به شهروندان دارد.
وی بیان افزود: شهرداری ایزدشهر یکی از دغدغه های اصلی خود را موضوع سلامت شهری قرار داده است و براساس دغدغه ای که برای سلامت شهر و شهروندان داشت ساختارهای مناسبی را ایجاد و فعالیت های ارزشمندی را اجرا کرده ایم .
شهردار ایزدشهرتصریح کرد: در این باره سه رویکرد اصلی مد نظر ما است؛ موضوع شهر، شهروند، مدیریت شهری و اساساً موضوع سلامت شهری که در این مثلث پیگیری می کنیم.
لازم بذکر است چندی قبل هم وزیر بهداشت از مهندس یحیی پور با ارسال لوحی تقدیر نمودند.

photo_2017-04-26_08-27-57

photo_2017-04-26_08-30-10

photo_2017-04-26_08-35-45photo_2017-04-26_08-27-18

photo_2017-04-26_08-27-28

photo_2017-04-26_08-27-49

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳