كدخبر: 5548 بدون دیدگاه

فرماندار نور تاکید کرد: مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز درشهرستان همکاری و تعامل همه دستگاههای اداری و اجرایی شهرستان را می طلبد

تاریخ انتشار : در ساعت:
فرماندار نور تاکید کرد: مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز درشهرستان همکاری و تعامل همه دستگاههای اداری و اجرایی شهرستان را می طلبد

ستاد جلوگیری ازساخت و ساز غیر مجاز شهرستان نور با حضور فرماندار ، معاون فرماندار ، بخشداران ، شهرداران، دادستان و اعضای ستاد در محل فرمانداری نور تشکیل شد . فرماندار نور در این جلسه با تاکید بر اهمیت حقوق عمومی اظهار داشت: فرمانداری به عنوان نماینده عالی دولت موظف است تمامی مواردی که قانون […]

ستاد جلوگیری ازساخت و ساز غیر مجاز شهرستان نور با حضور فرماندار ، معاون فرماندار ، بخشداران ، شهرداران، دادستان و اعضای ستاد در محل فرمانداری نور تشکیل شد .

فرماندار نور در این جلسه با تاکید بر اهمیت حقوق عمومی اظهار داشت: فرمانداری به عنوان نماینده عالی دولت موظف است تمامی مواردی که قانون اعلام می کند و تمامی مباحثی که مقام معظم رهبری در این حوزه بیان داشته اند به عنوان مسئول ستاد ساماندهی و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان، پیگیری جدی داشته باشد که امیدواریم این پیگیری ها ضمن کمک به روان شدن قانون در سطح شهرستان بتواند از تمامی اموری که می تواند برای شهرستان، مردم و منطقه زیانبار باشد جلوگیری کند و نتیجه اش روان شدن زندگی مردم در حوزه های مختلف باشد.

خنجری فرماندار شهرستان نور بر اجرای صریح و صحیح قانون و جلوگیری از هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز و تغییر کاربری تاکید کرده و اظهار داشت : با متخلفین و با کسانی که به هر نحوی در ساخت وساز غیر مجاز در شهرها و روستاهای این شهرستان نقش داشته باشند بدون هیچ تعارفی برخورد خواهیم کرد.

وی گفت : برخورد و مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان نور همکاری و تعامل همه دستگاههای اداری و اجرایی شهرستان را می طلبد و در این میان نقش دستگاه قضایی ، نیروی انتظامی و شهرداریها نسبت به سایر دستگاهها پررنگ تر است .

خنجری در پایان گفت : اراده و عزم جدی در برخورد و مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان نور باید از سوی مسئولان ذیربط مد نظر گرفته شود.

در ادامه اعضای ستاد هرکدام اقدامات خود را درخصوص مقابله با تفکیک و تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغات ومقابله با ساخت وساز غیر مجاز در سطح شهرستان را بیان کردند.

IMG_3805

IMG_3807

IMG_3808

IMG_3809

IMG_3810

IMG_3815

IMG_3816

IMG_3817

IMG_3819

IMG_3820

IMG_3821

IMG_3822
IMG_3803

IMG_3804IMG_3804

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳