كدخبر: 3116 بدون دیدگاه

فرماندار نور در جلسه شورای اداری خبر داد:افتتاح ۵۱ پروژه در هفته دولت در شهرستان نور

تاریخ انتشار : در ساعت:
فرماندار نور در جلسه شورای اداری خبر داد:افتتاح ۵۱ پروژه در هفته دولت در شهرستان نور

به گزارش خبرنگار قلم ما فرماندار شهرستان نور گفت:در این هفته در مجموع ۵۱ پروژه با اعتباری بالغ بر سیصد و ده میلیارد ریال در حوزه های راه روستایی وعمران شهری،پروژه های مخابراتی،اجرای طرح هادی،اصلاح و توسعه شبکه برق،آموزش،شیلات و…افتتاح خواهد شد. هادی خنجری در جلسه شورای اداری شهرستان نور که در سالن اجتماعات فرمانداری […]

به گزارش خبرنگار قلم ما فرماندار شهرستان نور گفت:در این هفته در مجموع ۵۱ پروژه با اعتباری بالغ بر سیصد و ده میلیارد ریال در حوزه های راه روستایی وعمران شهری،پروژه های مخابراتی،اجرای طرح هادی،اصلاح و توسعه شبکه برق،آموزش،شیلات و…افتتاح خواهد شد.

هادی خنجری در جلسه شورای اداری شهرستان نور که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا و بویژه شهیدان رجایی و باهنر و شهدای هشت سال دفاع مقدس فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت و افزود در این ایام فرصت خوبی است تا گوشه هایی از خدمات دولت تدبیر و امید که همانا خدمات نظام مقدس اسلامی است به اطلاع همگان رسانده شود .

وی با اشاره به مصوبات جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان نور خواستار برگزاری نشست خبری توسط مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان و انعکاس گزارش عملکرد آنها شد و همچنین مشارکت جدی مدیران در برنامه های ستاد گرامیداشت هفته دولت را خواستار شد و افزود با توجه به تمام محدودیت های مالی و اقتصادی به لطف خدا شاهد اجرای پروژه های عمرانی خوبی در سطح شهرستان هستیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان نور گفت:در این هفته در مجموع ۵۱ پروژه با اعتباری بالغ بر سیصد و ده میلیارد ریال در حوزه های راه روستایی وعمران شهری،پروژه های مخابراتی،اجرای طرح هادی،اصلاح و توسعه شبکه برق،آموزش،شیلات و…افتتاح خواهد شد.

وی همچنین از کلنگ زنی برای ۳ پروژه در حوزه های عمران شهری و امور فرهنگی در سطح شهرستان خبر داد که با مجموع اعتبار بیست میلیارد ریال اجرا خواهد شد.فرماندار نور در ادامه حضور آقایان پارسا سیفی(رتبه ده کنکور سراسری در رشته تجربی )و محمد خراط و لطف الله جنگجو( اعضای تیم ملی هفت نفره فوتبال کشور )در جمع شورای اداری شهرستان را گرامیداشتند و آنان را مدال افتخاری بر سینه شهرستان نور دانست .

فرماندار شهرستان نور با اشاره به سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال نود و پنج خواستار همکاری و همراهی تمامی دستگاهها در اجرای این برنامه بزرگ و مهم شد و گفت می بایست با استفاده از تمام ظرفیتهای موجود در اجرای سرشماری همت کنیم چراکه مبنای تمام برنامه ریزی ها در کشور سرشماری نفوس و مسکن می باشد.

1-82-7

3-84-6

6-27-2
9-38-210-3

11-1

هنری
  • کانال تلگرام قلم ما

    untitled-4
  • تبلیغات

    ۰۴ ۹۸ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳ ۰۳